• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing History Channel

  • Onderwerp starter Onderwerp starter cowboy
  • Startdatum Startdatum
C

cowboy

Hallo,

Sind kort heb ik tijdens reclame en begin van het programma veel storing nog meer mensen hier last van.
Zodra het programma eenmaal loopt nergens last van.
 
Hadden wij ook,is destijds begonnen na werkzaamheden in de wijkkast.Toen ik hier over klaagde een paar keer was het ineens zomaar voorbij.
 
Wat versta je onder 'storing'? Blokjes in beeld? Haperend geluid?
Al op de storing pagina https://www.upc.nl/klantenservice/actuele-meldingen-en-storingen/ gekeken of er mogelijk problemen zijn in je wijk/straat?
Geen problemen op anders tv zenders? Zo ja welke? Mogelijk is er dan iets aan de hand met je bekabeling/connectoren/wcd of zijn die allemaal kabelkeur geschikt en goed aangesloten.


Het betreft hier een ander probleem zo lijkt het.
 
Heeft niets met signaal temaken maar met ad insertion, er zijn er meer(iedereen) die dit heeft.
https://ziggoforum.nl/posts/702114/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Devil-Strike.net zei:
Heeft niets met signaal temaken maar met ad insertion, er zijn er meer(iedereen) die dit heeft.
https://ziggoforum.nl/posts/702114/

Excuses dan heb ik niks gezegd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb zwart beeld met historie kanaal 62 en 306 alleen geluid rest van kanalen zijn goed
 
Op de Cisco hadden we vannacht inderdaad zwart beeld, maar wel geluid. De laatste dagen was History overigens compleet weg op de Cisco.
 
ja vandaag is het beeld licht van kleur niet hd kwaliteit is een drama


zijn heel veel zenders ken je niet lezen wat erop tv komt heb me boxen alle 2 gereset zelfde elende
 
Hmja, informatie bij de SBS-zenders (SBS6, Net5 en Veronica) mist inderdaad. Het gaat de laatste paar dagen niet zo lekker.
 
@Creative,

Dit zal gaan om een technische storing aldus UPC Webcare.
 
Terug
Bovenaan