• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

storing HD kanalen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Peetje50
  • Startdatum Startdatum
P

Peetje50

alle HD kanalen geven storing blokvorming op post code 2991 :'( nog meer mensen hier last van ???
 
Idd 3204 ook ervan, maar moeder om de hoek niet en zus in dezelfde straat wel.. :o

Ze zeiden vanmiddag dat ik de zenders opnieuw moest zoeken... Werkt volgens mij ook niet echt..
 
postcode 9071 heeft dezelfde problemen. Thans duurt een en ander al een aantal weken. Heb van alles geprobeerd om het probleem te verhelpen, helaas zonder succes.

Vraag: zijn er meer met deze problemen ? Wie kan mij verder van dienst zijn ?
 
Hier ook al hel lang dit probleem. Ik kijk helemaal geen HD meer. Er is niet naar te kijken. Het probleem bij mij hier is begonnen na de update naar versie 4.x
Ik kan wel bellen, maar dan krijg ik toch een lul verhaal dat ik de kabels moet nakijken.
 
Hier (3255) de afgelopen dagen hetzelfde probleem!
Niet zo erg, dat er niet meer naar te kijken viel, maar wel vervelend en vaak....
 
Hier, 7007, geen problemen gelukkig.
Alles draait fatsoenlijk.
 
Hier (postcode 5711) ook al dagen last van blokvorming.
Voorheen vooral op RTL, nu op SBS, 13th street en SyFy.
 
Terug
Bovenaan