Storing HBO? (Update: Storing is weer weg)
Beste forummers,
Hebben andere forummers ook last van een storing op HBO? Het beeld blijft zwart. Er is geen BER en ook geen foutmelding. Er is domweg geen beeld noch geluid. Zowel de SD- als HD-kanalen hebben het. Ik heb het ook beneden bij de aansluiting gecontroleerd en idem.
Edit: De storing is blijkbaar over. Topic mag weg.
Beste forummers,
Hebben andere forummers ook last van een storing op HBO? Het beeld blijft zwart. Er is geen BER en ook geen foutmelding. Er is domweg geen beeld noch geluid. Zowel de SD- als HD-kanalen hebben het. Ik heb het ook beneden bij de aansluiting gecontroleerd en idem.
Edit: De storing is blijkbaar over. Topic mag weg.
Laatst bewerkt door een moderator: