• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing en UPC monteurs (ik ben hopeloos)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter barcootje
  • Startdatum Startdatum
B

barcootje

Hallo, ik weet niet of ik de enige ben maar digitale tv sucks.
Zoals ik begrepen heb zit het in de hoge frequenties of zoiets.
Dinsdag monteur geweest, niet verholpen.
Woensdag zelfde monteur geweest (klasse trouwens) met een nieuwe box maar probleem niet verholpen.
Vrijdag UPC netwerkmonteur geweest, dacht dat het opgelost was maar niet dus.
Een aantal kanalen die ik niet goed kan ontvangen of helemaal niet kan ontvangen:
Eurosport 1
Eurosport 2
Discovery Channel
National Channel
Sport 1
Film 1


Na vandaag (20 november) weer naar helpdesk gebelt te hebben notabene eerst om 08.00 uur, advies kabel vernieuwen, ik nieuw kabel gekocht nog steeds problemen.
Om 18.30 uur weer helpdesk gebelt en kwamen op het slimme idee om een monteur te sturen.
Na 3 keer thuis blijven ben ik hier nu wel een beetje klaar mee. Niet te beginnen over de vrije dagen die je moet opnemen.

Is er misschien een UPC forum medewerker die hier aktie in kan ondernemen of zo.
Of is hier niets tegen te doen, mijn vraag aan helpdeskmedewerker was ook van laat er maar een monteur komen na 16.00 uur, want dan ben ik thuis.
Maar dit kon niet, kunnen niet op afspraak werken, wat moet ik hier nu mee, gewoon mediabox loskoppelen naar UPC winkel gaan en naar binnen gooien of zo.

HELP!!!!
 
@ barcootje - Stuur mij je gegevens maar, zorg ik dat er contact met je opgenomen wordt over dit probleem.
 
Heb je al gezocht op het forum? Veel van je vragen zijn al beantwoord. Storingen zijn bij veel mensen voorgekomen namelijk. In het kort:

  • Controlere of je de laatste versie hebt van de software op je mediabox
  • Zit de mediabox direct op de wandcontactdoos? Geen versterkers op splitters ervoor?
  • Gebruik je een hoge kwaliteit coax kabel? Dus geen standaard Gamma kabel. Hirsmann heeft goede kabels.

Laat maar even weten hoe of en wat. Vergeet vooral niet het forum door te spitten met naar oplossingen!

p.s. Mijn ouders hebben ook een dergelijk probleem gehad, daar was de oplossing een goede Hirschmann coax! Er is dus hoop! 8)
 
Engbur-UPC zei:
@ barcootje - Stuur mij je gegevens maar, zorg ik dat er contact met je opgenomen wordt over dit probleem.

Okee dan, maar hoe stuur ik de gegevens?
Hoor wel eens iets over PM of zo
 
barcootje zei:
Okee dan, maar hoe stuur ik de gegevens?
Hoor wel eens iets over PM of zo

Links onder de Nickname zie je een soort tekstballonnetje, als je daar op klikt (in jouw geval dus op het ballonnetje onder Engbur) kun je een PM verzenden
 
sioux zei:
Heb je al gezocht op het forum? Veel van je vragen zijn al beantwoord. Storingen zijn bij veel mensen voorgekomen namelijk. In het kort:

  • Controlere of je de laatste versie hebt van de software op je mediabox
  • Zit de mediabox direct op de wandcontactdoos? Geen versterkers op splitters ervoor?
  • Gebruik je een hoge kwaliteit coax kabel? Dus geen standaard Gamma kabel. Hirsmann heeft goede kabels.

Laat maar even weten hoe of en wat. Vergeet vooral niet het forum door te spitten met naar oplossingen!

p.s. Mijn ouders hebben ook een dergelijk probleem gehad, daar was de oplossing een goede Hirschmann coax! Er is dus hoop! 8)
Toppie dat je dit even meld, alleen door hepdeskmedewerker doorgestuurd naar UPC winkel, neem aan dat die ook wel weten wat ze verkopen lijkt mij.
Op dit moment ben ik er wel klaar mee eigenlijk, altijd iedereen UPC aanprijzen hahahaha en nu zelf een storing


Mod edit:
Een antwoord plaatsen achter [ /quote] anders staat je antwoord in het citaat.
Ik heb het nu aangepast.
 
sioux zei:
En zo komt alles weer goed!!! :cool: O0

Sorry dat wil ik eerst zien en dan geloof ik het pas.
Dat zei de monteur dinsdag ook dat die binnen kwam, en op woensdag ook en op vrijdag ook.
En zie hier.
 
Terug
Bovenaan