B
barcootje
Hallo, ik weet niet of ik de enige ben maar digitale tv sucks.
Zoals ik begrepen heb zit het in de hoge frequenties of zoiets.
Dinsdag monteur geweest, niet verholpen.
Woensdag zelfde monteur geweest (klasse trouwens) met een nieuwe box maar probleem niet verholpen.
Vrijdag UPC netwerkmonteur geweest, dacht dat het opgelost was maar niet dus.
Een aantal kanalen die ik niet goed kan ontvangen of helemaal niet kan ontvangen:
Eurosport 1
Eurosport 2
Discovery Channel
National Channel
Sport 1
Film 1
Na vandaag (20 november) weer naar helpdesk gebelt te hebben notabene eerst om 08.00 uur, advies kabel vernieuwen, ik nieuw kabel gekocht nog steeds problemen.
Om 18.30 uur weer helpdesk gebelt en kwamen op het slimme idee om een monteur te sturen.
Na 3 keer thuis blijven ben ik hier nu wel een beetje klaar mee. Niet te beginnen over de vrije dagen die je moet opnemen.
Is er misschien een UPC forum medewerker die hier aktie in kan ondernemen of zo.
Of is hier niets tegen te doen, mijn vraag aan helpdeskmedewerker was ook van laat er maar een monteur komen na 16.00 uur, want dan ben ik thuis.
Maar dit kon niet, kunnen niet op afspraak werken, wat moet ik hier nu mee, gewoon mediabox loskoppelen naar UPC winkel gaan en naar binnen gooien of zo.
HELP!!!!
Zoals ik begrepen heb zit het in de hoge frequenties of zoiets.
Dinsdag monteur geweest, niet verholpen.
Woensdag zelfde monteur geweest (klasse trouwens) met een nieuwe box maar probleem niet verholpen.
Vrijdag UPC netwerkmonteur geweest, dacht dat het opgelost was maar niet dus.
Een aantal kanalen die ik niet goed kan ontvangen of helemaal niet kan ontvangen:
Eurosport 1
Eurosport 2
Discovery Channel
National Channel
Sport 1
Film 1
Na vandaag (20 november) weer naar helpdesk gebelt te hebben notabene eerst om 08.00 uur, advies kabel vernieuwen, ik nieuw kabel gekocht nog steeds problemen.
Om 18.30 uur weer helpdesk gebelt en kwamen op het slimme idee om een monteur te sturen.
Na 3 keer thuis blijven ben ik hier nu wel een beetje klaar mee. Niet te beginnen over de vrije dagen die je moet opnemen.
Is er misschien een UPC forum medewerker die hier aktie in kan ondernemen of zo.
Of is hier niets tegen te doen, mijn vraag aan helpdeskmedewerker was ook van laat er maar een monteur komen na 16.00 uur, want dan ben ik thuis.
Maar dit kon niet, kunnen niet op afspraak werken, wat moet ik hier nu mee, gewoon mediabox loskoppelen naar UPC winkel gaan en naar binnen gooien of zo.
HELP!!!!


O0