G
George S
Ik ben nieuw op dit forum, dus ik hoop dat ik het allemaal goed plaats.
Sinds vanmiddag heb ik een storing op mijn mediabox. waarschijnlijk is de storing alleen in Eindhoven in (een deel van) de wijk Woensel. Mijn mediabox geeft slechts de melding dat "de installatie nu wordt voltooid....". En verder nog een heel verhaal. De storing wordt via het service telefoonnummer van upc wel keurig automatisch gemeld, maar op de website van upc is niets te vinden. Weet iemand heel toevallig wat er aan de hand en hoe lang dit nog zou kunnen duren.
Met dank.
Sinds vanmiddag heb ik een storing op mijn mediabox. waarschijnlijk is de storing alleen in Eindhoven in (een deel van) de wijk Woensel. Mijn mediabox geeft slechts de melding dat "de installatie nu wordt voltooid....". En verder nog een heel verhaal. De storing wordt via het service telefoonnummer van upc wel keurig automatisch gemeld, maar op de website van upc is niets te vinden. Weet iemand heel toevallig wat er aan de hand en hoe lang dit nog zou kunnen duren.
Met dank.