• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing Eindhoven Woensel

  • Onderwerp starter Onderwerp starter George S
  • Startdatum Startdatum
G

George S

Ik ben nieuw op dit forum, dus ik hoop dat ik het allemaal goed plaats.
Sinds vanmiddag heb ik een storing op mijn mediabox. waarschijnlijk is de storing alleen in Eindhoven in (een deel van) de wijk Woensel. Mijn mediabox geeft slechts de melding dat "de installatie nu wordt voltooid....". En verder nog een heel verhaal. De storing wordt via het service telefoonnummer van upc wel keurig automatisch gemeld, maar op de website van upc is niets te vinden. Weet iemand heel toevallig wat er aan de hand en hoe lang dit nog zou kunnen duren.
Met dank.
 
De Installatie wordt nu voltooid wordt ook gegeven als er een administratieve afsluiting geldt (betalingsachterstand)
 
De storing wordt via het service telefoonnummer van upc wel keurig automatisch gemeld, maar op de website van upc is niets te vinden.
Dat is normaal. Op de website worden alleen de storingen gemeld die een groot gebied betreffen. Via de telefoon krijg je ook informatie over jouw wijk.

Hoelang een storing duurt is van te voren nooit te zeggen.
 
Hoi, Er zijn zeker storingen in Woensel. Niet alleen met de mediabox maar ook met de telefoon [al weken]
Wat betreft de mediabox, vandaag was er een tijd lang geen beeld. Sinds een aantal dagen veel blokjes en daarnaast werkt teletekst al een aantal weken niet wanneer ik digitaal kijk.

Buiten het feit dat ik moe word van alle storingen word ik ook nog eens moe om te moeten blijven bellen.
 
Idem in Eindhoven-Acht. Zondag 05-07-2009 hele middag geen internet en tel. Laatste dagen iedere dag meermalen uitval internet en telefoon. En om de haverklap blokjes of blauw scherm "signaalverlies" op TV. En ik ben niet de enige.
 
Terug
Bovenaan