• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing e mail server?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter tuupje32
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
T

tuupje32

Hallo beste mensen,

Ik wilde nu net mijn mail binnenhalen maar het blijft op verifieren hangen,kortom,er worden dus geen mails binnengehaald.
Gisteren ging dit nog zonder enige problemen en lekker snel,nu blijft alles erg lang op verifieren hangen.
Ik woon in postcode gebied 6374,hebben meer mensen hier last van:?:
 
Hier in Den Haag pc 2555 precies hetzelfde........:roll:
 
Hier idem dito met een sterretje.
Ophalen email is niet mogelijk.

Harry
 
Verrek hij doet het weer...de mail stroomt weer binnen :mrgreen:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan