• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing e-mail gebied Almelo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook niet, ging gisteravond al lastig.
Denk dat de elende hier is begonnen (de melding dat je helemaal niet meer kan mailen staat er niet)

Storing

inactief.gif
actief.gif
inactief.gif
Groepsstoring sinds donderdag 25 december 19.25 uur
Op dit moment zal de link naar Ziggo webmail op de webmail pagina niet goed functioneren. Op het moment dat u deze aanklikt zal deze verdwijnen en wordt er geen nieuwe pagina geopend. Dit is tijdelijk op te lossen door te klikken op het linker gedeelte van dit witte vlak. Wij zullen dit probleem zo spoedig mogelijk verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan