Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hier ook niet, ging gisteravond al lastig.
Denk dat de elende hier is begonnen (de melding dat je helemaal niet meer kan mailen staat er niet)
Storing
Groepsstoringsinds donderdag 25 december 19.25 uur
Op dit moment zal de link naar Ziggo webmail op de webmail pagina niet goed functioneren. Op het moment dat u deze aanklikt zal deze verdwijnen en wordt er geen nieuwe pagina geopend. Dit is tijdelijk op te lossen door te klikken op het linker gedeelte van dit witte vlak. Wij zullen dit probleem zo spoedig mogelijk verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.