De laatste weken een enorm gedoe met het proberen te kijken van films uit mijn Extra TV pakket.
Ik heb 3 TV's met 3 ontvangers, waarvan ik er 2 gebruik voor i-TV; een met een splinternieuwe CI + module (3.0)van Quantis, de andere met een Humax 5100.
Bij beide TV's kan ik prima in het On Demand menu komen, dus de internet verbindingen werken nu prima (Humax met een dongle, de CI+ TV met een ethernetkabel).
Maar dan begint het. S'avonds krijg ik met de HUmax standaard de melding "i-TV is momenteel niet beschikbaar,probeer het later nog eens"met code E-006. Niemand anders is op dat moment op de andere ontvanger een film aan het bekijken, btw. S'middags lukte me het tot voor kort nog wel op de Humax. Maar dan nu het tweede probleem dat daar sinds kort optreedt:
Wanneer ik browse door mijn films, met het "Inbegrepen in mijn pakket" tabje aangevinkt, laat ie om te beginnen toch gewoon films zien die geld kosten, en wanneer ik dan een film uitkies die gratis is en ik probeer hem af te spelen, dan zie ik opeens in oranje "Niet Leverbaar". Als ik dan toch op Play druk dan krijg ik de melding "Deze film is niet meer leverbaar". Alle films, behalve die geld kosten zijn 'Niet Leverbaar".
Dit is nu ook op de benedenTV met de CI+ module aan het gebeuren, maar nog gekker: zonet kon ik prima beginnen met de gratis (inbegrepen) film "CLose Encounters of the Third Kind" maar toen ik na 10 minuten stopte en even keek of ik daarna weer kon beginnen, krijg ik nu opeens het "Niet Leverbaar" te zien!
Dus op beide TV's, met verschillende ontvangers nu dezelfde rare meldingen, en het buggy browsen waarbij de films die geld kosten niet weggefilterd worden.
In en uit halen van de Smartcards werkt niet. Die link aanklikken bij je Smartcard nummers in "Mijn Ziggo" ook niet.
Ik ben als de dood voor telefonische Klantenservice waarbij ik door een menu gepraat wordt en uiteindelijk de fabrikant van de TV en mijn oven de schuld krijgt van de problemen zodat ik die maar moet bellen, dat trekt mijn hart niet.
Heeft iemand een tip?
NP: ontvangers zouden meest recente software moeten hebben.
Ik heb 3 TV's met 3 ontvangers, waarvan ik er 2 gebruik voor i-TV; een met een splinternieuwe CI + module (3.0)van Quantis, de andere met een Humax 5100.
Bij beide TV's kan ik prima in het On Demand menu komen, dus de internet verbindingen werken nu prima (Humax met een dongle, de CI+ TV met een ethernetkabel).
Maar dan begint het. S'avonds krijg ik met de HUmax standaard de melding "i-TV is momenteel niet beschikbaar,probeer het later nog eens"met code E-006. Niemand anders is op dat moment op de andere ontvanger een film aan het bekijken, btw. S'middags lukte me het tot voor kort nog wel op de Humax. Maar dan nu het tweede probleem dat daar sinds kort optreedt:
Wanneer ik browse door mijn films, met het "Inbegrepen in mijn pakket" tabje aangevinkt, laat ie om te beginnen toch gewoon films zien die geld kosten, en wanneer ik dan een film uitkies die gratis is en ik probeer hem af te spelen, dan zie ik opeens in oranje "Niet Leverbaar". Als ik dan toch op Play druk dan krijg ik de melding "Deze film is niet meer leverbaar". Alle films, behalve die geld kosten zijn 'Niet Leverbaar".
Dit is nu ook op de benedenTV met de CI+ module aan het gebeuren, maar nog gekker: zonet kon ik prima beginnen met de gratis (inbegrepen) film "CLose Encounters of the Third Kind" maar toen ik na 10 minuten stopte en even keek of ik daarna weer kon beginnen, krijg ik nu opeens het "Niet Leverbaar" te zien!
Dus op beide TV's, met verschillende ontvangers nu dezelfde rare meldingen, en het buggy browsen waarbij de films die geld kosten niet weggefilterd worden.
In en uit halen van de Smartcards werkt niet. Die link aanklikken bij je Smartcard nummers in "Mijn Ziggo" ook niet.
Ik ben als de dood voor telefonische Klantenservice waarbij ik door een menu gepraat wordt en uiteindelijk de fabrikant van de TV en mijn oven de schuld krijgt van de problemen zodat ik die maar moet bellen, dat trekt mijn hart niet.
Heeft iemand een tip?
NP: ontvangers zouden meest recente software moeten hebben.