• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing E-006 en films die "Niet Leverbaar" zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

Tyncale

De laatste weken een enorm gedoe met het proberen te kijken van films uit mijn Extra TV pakket.

Ik heb 3 TV's met 3 ontvangers, waarvan ik er 2 gebruik voor i-TV; een met een splinternieuwe CI + module (3.0)van Quantis, de andere met een Humax 5100.

Bij beide TV's kan ik prima in het On Demand menu komen, dus de internet verbindingen werken nu prima (Humax met een dongle, de CI+ TV met een ethernetkabel).

Maar dan begint het. S'avonds krijg ik met de HUmax standaard de melding "i-TV is momenteel niet beschikbaar,probeer het later nog eens"met code E-006. Niemand anders is op dat moment op de andere ontvanger een film aan het bekijken, btw. S'middags lukte me het tot voor kort nog wel op de Humax. Maar dan nu het tweede probleem dat daar sinds kort optreedt:

Wanneer ik browse door mijn films, met het "Inbegrepen in mijn pakket" tabje aangevinkt, laat ie om te beginnen toch gewoon films zien die geld kosten, en wanneer ik dan een film uitkies die gratis is en ik probeer hem af te spelen, dan zie ik opeens in oranje "Niet Leverbaar". Als ik dan toch op Play druk dan krijg ik de melding "Deze film is niet meer leverbaar". Alle films, behalve die geld kosten zijn 'Niet Leverbaar".

Dit is nu ook op de benedenTV met de CI+ module aan het gebeuren, maar nog gekker: zonet kon ik prima beginnen met de gratis (inbegrepen) film "CLose Encounters of the Third Kind" maar toen ik na 10 minuten stopte en even keek of ik daarna weer kon beginnen, krijg ik nu opeens het "Niet Leverbaar" te zien!

Dus op beide TV's, met verschillende ontvangers nu dezelfde rare meldingen, en het buggy browsen waarbij de films die geld kosten niet weggefilterd worden.

In en uit halen van de Smartcards werkt niet. Die link aanklikken bij je Smartcard nummers in "Mijn Ziggo" ook niet.

Ik ben als de dood voor telefonische Klantenservice waarbij ik door een menu gepraat wordt en uiteindelijk de fabrikant van de TV en mijn oven de schuld krijgt van de problemen zodat ik die maar moet bellen, dat trekt mijn hart niet.

Heeft iemand een tip?

NP: ontvangers zouden meest recente software moeten hebben.
 
De laatste weken een enorm gedoe met het proberen te kijken van films uit mijn Extra TV pakket.

Ik heb 3 TV's met 3 ontvangers, waarvan ik er 2 gebruik voor i-TV; een met een splinternieuwe CI + module (3.0)van Quantis, de andere met een Humax 5100.

Bij beide TV's kan ik prima in het On Demand menu komen, dus de internet verbindingen werken nu prima (Humax met een dongle, de CI+ TV met een ethernetkabel).

Maar dan begint het. S'avonds krijg ik met de HUmax standaard de melding "i-TV is momenteel niet beschikbaar,probeer het later nog eens"met code E-006. Niemand anders is op dat moment op de andere ontvanger een film aan het bekijken, btw. S'middags lukte me het tot voor kort nog wel op de Humax. Maar dan nu het tweede probleem dat daar sinds kort optreedt:

Wanneer ik browse door mijn films, met het "Inbegrepen in mijn pakket" tabje aangevinkt, laat ie om te beginnen toch gewoon films zien die geld kosten, en wanneer ik dan een film uitkies die gratis is en ik probeer hem af te spelen, dan zie ik opeens in oranje "Niet Leverbaar". Als ik dan toch op Play druk dan krijg ik de melding "Deze film is niet meer leverbaar". Alle films, behalve die geld kosten zijn 'Niet Leverbaar".

Dit is nu ook op de benedenTV met de CI+ module aan het gebeuren, maar nog gekker: zonet kon ik prima beginnen met de gratis (inbegrepen) film "CLose Encounters of the Third Kind" maar toen ik na 10 minuten stopte en even keek of ik daarna weer kon beginnen, krijg ik nu opeens het "Niet Leverbaar" te zien!

Dus op beide TV's, met verschillende ontvangers nu dezelfde rare meldingen, en het buggy browsen waarbij de films die geld kosten niet weggefilterd worden.

In en uit halen van de Smartcards werkt niet. Die link aanklikken bij je Smartcard nummers in "Mijn Ziggo" ook niet.

Ik ben als de dood voor telefonische Klantenservice waarbij ik door een menu gepraat wordt en uiteindelijk de fabrikant van de TV en mijn oven de schuld krijgt van de problemen zodat ik die maar moet bellen, dat trekt mijn hart niet.

Heeft iemand een tip?

NP: ontvangers zouden meest recente software moeten hebben.

De iTv-verbinding is ook naar mijn ervaring de laatste tijd verre van stabiel. Wat betreft het abusievelijk niet beschikbaar zijn heb ik ontdekt dat dat te verhelpen is door in het menu de ip-gegevens handmatig te forceren. Maar da's een heel verhaal....
 
Bedankt pjutr, dus het heeft misschien iets te maken met een internetinstelling? Ik wel me best verdiepen in zoiets.
 
De laatste weken een enorm gedoe met het proberen te kijken van films uit mijn Extra TV pakket.

Ik heb 3 TV's met 3 ontvangers, waarvan ik er 2 gebruik voor i-TV; een met een splinternieuwe CI + module (3.0)van Quantis, de andere met een Humax 5100.

Bij beide TV's kan ik prima in het On Demand menu komen, dus de internet verbindingen werken nu prima (Humax met een dongle, de CI+ TV met een ethernetkabel).

Maar dan begint het. S'avonds krijg ik met de HUmax standaard de melding "i-TV is momenteel niet beschikbaar,probeer het later nog eens"met code E-006. Niemand anders is op dat moment op de andere ontvanger een film aan het bekijken, btw. S'middags lukte me het tot voor kort nog wel op de Humax. Maar dan nu het tweede probleem dat daar sinds kort optreedt:

Wanneer ik browse door mijn films, met het "Inbegrepen in mijn pakket" tabje aangevinkt, laat ie om te beginnen toch gewoon films zien die geld kosten, en wanneer ik dan een film uitkies die gratis is en ik probeer hem af te spelen, dan zie ik opeens in oranje "Niet Leverbaar". Als ik dan toch op Play druk dan krijg ik de melding "Deze film is niet meer leverbaar". Alle films, behalve die geld kosten zijn 'Niet Leverbaar".

Dit is nu ook op de benedenTV met de CI+ module aan het gebeuren, maar nog gekker: zonet kon ik prima beginnen met de gratis (inbegrepen) film "CLose Encounters of the Third Kind" maar toen ik na 10 minuten stopte en even keek of ik daarna weer kon beginnen, krijg ik nu opeens het "Niet Leverbaar" te zien!

Dus op beide TV's, met verschillende ontvangers nu dezelfde rare meldingen, en het buggy browsen waarbij de films die geld kosten niet weggefilterd worden.

In en uit halen van de Smartcards werkt niet. Die link aanklikken bij je Smartcard nummers in "Mijn Ziggo" ook niet.

Ik ben als de dood voor telefonische Klantenservice waarbij ik door een menu gepraat wordt en uiteindelijk de fabrikant van de TV en mijn oven de schuld krijgt van de problemen zodat ik die maar moet bellen, dat trekt mijn hart niet.

Heeft iemand een tip?

NP: ontvangers zouden meest recente software moeten hebben.


kun je mij het mac adres sturen van je humax ontvanger, dan kan ik eens kijken wat ik in de logs tegen kom
 
Bedankt voor de hulp, anoniem.

Ik heb het naar je verzonden.
 
De laatste weken een enorm gedoe met het proberen te kijken van films uit mijn Extra TV pakket.

Ik heb 3 TV's met 3 ontvangers, waarvan ik er 2 gebruik voor i-TV; een met een splinternieuwe CI + module (3.0)van Quantis, de andere met een Humax 5100.

Bij beide TV's kan ik prima in het On Demand menu komen, dus de internet verbindingen werken nu prima (Humax met een dongle, de CI+ TV met een ethernetkabel).

Maar dan begint het. S'avonds krijg ik met de HUmax standaard de melding "i-TV is momenteel niet beschikbaar,probeer het later nog eens"met code E-006. Niemand anders is op dat moment op de andere ontvanger een film aan het bekijken, btw. S'middags lukte me het tot voor kort nog wel op de Humax. Maar dan nu het tweede probleem dat daar sinds kort optreedt:

Wanneer ik browse door mijn films, met het "Inbegrepen in mijn pakket" tabje aangevinkt, laat ie om te beginnen toch gewoon films zien die geld kosten, en wanneer ik dan een film uitkies die gratis is en ik probeer hem af te spelen, dan zie ik opeens in oranje "Niet Leverbaar". Als ik dan toch op Play druk dan krijg ik de melding "Deze film is niet meer leverbaar". Alle films, behalve die geld kosten zijn 'Niet Leverbaar".

Dit is nu ook op de benedenTV met de CI+ module aan het gebeuren, maar nog gekker: zonet kon ik prima beginnen met de gratis (inbegrepen) film "CLose Encounters of the Third Kind" maar toen ik na 10 minuten stopte en even keek of ik daarna weer kon beginnen, krijg ik nu opeens het "Niet Leverbaar" te zien!

Dus op beide TV's, met verschillende ontvangers nu dezelfde rare meldingen, en het buggy browsen waarbij de films die geld kosten niet weggefilterd worden.

In en uit halen van de Smartcards werkt niet. Die link aanklikken bij je Smartcard nummers in "Mijn Ziggo" ook niet.

Ik ben als de dood voor telefonische Klantenservice waarbij ik door een menu gepraat wordt en uiteindelijk de fabrikant van de TV en mijn oven de schuld krijgt van de problemen zodat ik die maar moet bellen, dat trekt mijn hart niet.

Heeft iemand een tip?

NP: ontvangers zouden meest recente software moeten hebben.


Kun je bevestigen dat je de volgende melding krijgt:

iTV-006: Interactieve Televisie is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het op een later tijdstip nog eens.


kun je verder aangeven wanneer je voor de laatste keer heb geprobeert toegang te krijgen.
Overigens het mac adres komt niet voor in mijn logs. Wil je het adres nog een keer controleren ?

Wil je tenslotte je publieke ip adres ook nog doorsturen per pb ?
 
Bij mij hetzelfde probleem.. Dan weer wel werkend, dan weer niet. Sinds de Cisco update. Steeds resetten, dan werkt het weer wel. Puinhoop. Als het werkt, blijf er dan van af.
 
Dus ik ben echt benieuwd naar de oplossing. Met ziggo bellen heeft geen zin. Daar doen ze of je de enige bent met het probleem.
 
Bij mij hetzelfde probleem.. Dan weer wel werkend, dan weer niet. Sinds de Cisco update. Steeds resetten, dan werkt het weer wel. Puinhoop. Als het werkt, blijf er dan van af.

Ik loste het op als volgt: Kreeg de melding Niet Bestelbaar , ging dan naar een film waar een trailer bij zit. Die kan namelijk wel worden afgespeeld. Tijdens de trailer weer terug gaan naar het interactieve menu en nu kan je het wel afspelen. Thans zo werkte het voor mij. Nu helemaal geen interactieve TV meer sinds maandag.
 
Precies hetzelfde probleem, ik loste dat op door de Humax uit te zetten en weer aan, dan werkte alles weer! Vanaf maandag helemaal geen interactieve tv meer. Alles geprobeerd, stekkers eruit, humax opnieuw ingesteld, WiFi opnieuw aangemeld, niets heeft geholpen. Vanmiddag een Ziggomonteur geweest, niet op te lossen. Software probleem bij Ziggo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan