• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing digitale TV

  • Onderwerp starter Onderwerp starter BrabantDus
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

BrabantDus

Vandaag een storing op de digitale tv en wel zender rtl 7, geen beeld geen geluid, alle ander zenders perfect, wel analoge ontvangst, wachttijden (17.17) telefoon meer dan 10 minuten, en web storingsformulier invullen werkt ook niet.
 
RTL storing

Er was vanochtend een storing op alle rtl zenders, zowel analoog als digitaal. Alle zenders waren op zwart en later wel beeld, maar geen geluid. waarschijnlijk komt 't hier nog door.
 
Er was vanochtend een storing op alle rtl zenders, zowel analoog als digitaal. Alle zenders waren op zwart en later wel beeld, maar geen geluid. waarschijnlijk komt 't hier nog door.
Hier wordt geen melding van gemaakt bij Ziggo, en nog steeds geen geluid en beeld, en de wachttijd voor de telefoon is, probeer het later nog maar eens. Ik zie trouwens ook op andere zaken steeds meer klachten, ben benieuwd hoelang Ziggo het nog volhoud, ik heb bijvoorbeeld ook na de toezegging dat alles in orde was, al 3 maanden geen factuur gehad, maar men blijft daar rustig verder slapen.
 
Het klopt dat er een storing is op alle RTL zenders:wink:

UPC heeft precies hetzelfde probleem.

Alleen UPC was zo snel om het weer op telossen


Probleem met een kabel die kapot is.

Denk dat morgen alles weer werkt
 
robleem met een kabel die kapot is.

Denk dat morgen alles weer werkt

Het signaal van RTL7 is gewoon aanwezig.
Er is blijkbaar een probleem met de coderings instellingen.
Met mijn Siemens is er namelijk wel beeld en geluid aanwezig, echter met continu een foutmelding in beeld.
Met een Alphacrypt/DVB-C PC ontvanger is er ook gewoon beeld op RTL7. :wink:

Ziggo (Multikabel), RTL7, Siemens M750 PVR, 21-10-2008:
ziggortl7scrambleyv9.jpg
 
Het signaal van RTL7 is gewoon aanwezig.
Er is blijkbaar een probleem met de coderings instellingen.
Met mijn Siemens is er namelijk wel beeld en geluid aanwezig, echter met continu een foutmelding in beeld.
Met een Alphacrypt/DVB-C PC ontvanger is er ook gewoon beeld op RTL7. :wink:

Ziggo (Multikabel), RTL7, Siemens M750 PVR, 21-10-2008:
ziggortl7scrambleyv9.jpg

Hier in het (voormalig) @home gebied heb ik "Married with children" gewoon kunnen zien zonder problemen.

Gert.
 
Het signaal van RTL7 is gewoon aanwezig.
Er is blijkbaar een probleem met de coderings instellingen.
Met mijn Siemens is er namelijk wel beeld en geluid aanwezig, echter met continu een foutmelding in beeld.
Met een Alphacrypt/DVB-C PC ontvanger is er ook gewoon beeld op RTL7. :wink:

Ziggo (Multikabel), RTL7, Siemens M750 PVR, 21-10-2008:
ziggortl7scrambleyv9.jpg

Werkt bij jullie teletekst via Ziggo??

Mijn ouder hebben UPC en daar ligt teletekst digitaal eruit?
Er staat bij hun Storing en de Uitzendingen gaan via sattaliet
 
Werkt bij jullie teletekst via Ziggo??

Mijn ouder hebben UPC en daar ligt teletekst digitaal eruit?
Er staat bij hun Storing en de Uitzendingen gaan via sattaliet

Teletext is hier aanwezig.

Ziggo (Multikabel), RTL7, Siemens M750 PVR, 21-10-2008:
ziggortl7txtyy9.jpg
 
Teletext is hier aanwezig.

Ziggo (Multikabel), RTL7, Siemens M750 PVR, 21-10-2008:
ziggortl7txtyy9.jpg

Er staat wel net als bij UPC: Storing geen update.
Alleen bij UPC is teletekst op zwart gezet en bij Ziggo kenlijk niet.

RTL zenders gaan op dit moment via Sattaliet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan