Al meer dan 2 weken is het niet mogelijk in te loggen in de Delta mobiel app.
Er schijnt een groot softwareprobleem te zijn, maar Delta houdt dit kennelijk onder de pet en is kennelijk bang voor een negatief imago.
Op de info pagina wordt wel gemeld, dat opnieuw opstarten of de vliegtuigstand aan en uit zetten, het probleem waarschijnlijk oplost, maar dat is onzin, want het is onmogelijk om in te loggen in de app.
Ik heb gebeld en gevraagd of zij dit op de informatiepagina kunnen zetten en ook de klanten willen informeren, wanneer het probleem is opgelost.
Men is niet bereid, dat toe te zeggen.
Heel slecht van deze provider, waar ik voor het overige zeer tevreden over ben.
Er schijnt een groot softwareprobleem te zijn, maar Delta houdt dit kennelijk onder de pet en is kennelijk bang voor een negatief imago.
Op de info pagina wordt wel gemeld, dat opnieuw opstarten of de vliegtuigstand aan en uit zetten, het probleem waarschijnlijk oplost, maar dat is onzin, want het is onmogelijk om in te loggen in de app.
Ik heb gebeld en gevraagd of zij dit op de informatiepagina kunnen zetten en ook de klanten willen informeren, wanneer het probleem is opgelost.
Men is niet bereid, dat toe te zeggen.
Heel slecht van deze provider, waar ik voor het overige zeer tevreden over ben.
