Storing Delta Mobiel app

FJvdH

Forum Gebruiker
Berichten
1
Internet
  1. DELTA
Al meer dan 2 weken is het niet mogelijk in te loggen in de Delta mobiel app.
Er schijnt een groot softwareprobleem te zijn, maar Delta houdt dit kennelijk onder de pet en is kennelijk bang voor een negatief imago.
Op de info pagina wordt wel gemeld, dat opnieuw opstarten of de vliegtuigstand aan en uit zetten, het probleem waarschijnlijk oplost, maar dat is onzin, want het is onmogelijk om in te loggen in de app.
Ik heb gebeld en gevraagd of zij dit op de informatiepagina kunnen zetten en ook de klanten willen informeren, wanneer het probleem is opgelost.
Men is niet bereid, dat toe te zeggen.
Heel slecht van deze provider, waar ik voor het overige zeer tevreden over ben.
 
Wij hebben hetzelfde probleem. Al meerdere keren contact gehad met de service desk, maar wij krijgen hetzelfde antwoord. Heel slecht inderdaad.
 
Hier precies hetzelfde. Ook net nog contact gehad, het gekke is dat ze dan direct je wachtwoord gaan resetten. Totale onzin natuurlijk omdat je al direct een foutmelding krijgt wanneer je probeert in te loggen. Reactie “oh, dan is het toch de storing die we ondervinden “. Grrrr.
Ook gevraagd om de klanten te informeren. Reactie “goede tip, gaan het doorgeven”. Zucht.

Begint ook allemaal aardig door elkaar te lopen. Eerst een mail dat Caiway mobiel nog dit jaar overgaat naar Delta, daarna een mail van Delta over aanpassingen bij Caiway mobiel, met verwijzingen naar de App van Caiway. In diezelfde mail verwijzingen om de Caiway app te downloaden vanuit de Google App Store, terwijl ik een iOS gebruiker ben. Dan snap ik wel dat je de boel intern ook niet goed krijgt. 🥵
 
Overigens is het vreemde dat ik tot vorige week donderdag gewoon kon inloggen. Bij mij ontstonden de problemen na ontvangst van de mail “Onze mobiele dienstverlening is vernieuwd”
Ja vernieuwd is het, de app werkt gewoon niet meer.
 
Terug
Bovenaan