M
mysteryland
ik kom vanavond thuis en wil de tv aanzetten en het surround systeem en de cisco ontvanger, ondertussen loop ik naar de keuken, kom terug en zie dat de cisco totaal uit is?
(terwijl ik hem vanmiddag gewoon in stand-by heb gezet zoals altijd)
ik druk op de aan/uit knop en er gebeurd niets, dus stekker eruit gehaald 20 sec. gewacht en stekker erin dan hoor ik de hd gaan draaien echter de display blijft zwart en het lampje achter de aan/uitknop gaat ook niet branden.
nogmaals stekker eruit en na 20 sec erin gedaan weer hetzelfde verhaal.
is er iemand die dit ook heeft (gehad) of dat het iemand bekend voorkomt?
ik wordt hier niet vrolijk van!
een apparaat wat net een paar maanden oud is en dan nu al kapot dat lijkt me sterk.
(terwijl ik hem vanmiddag gewoon in stand-by heb gezet zoals altijd)
ik druk op de aan/uit knop en er gebeurd niets, dus stekker eruit gehaald 20 sec. gewacht en stekker erin dan hoor ik de hd gaan draaien echter de display blijft zwart en het lampje achter de aan/uitknop gaat ook niet branden.
nogmaals stekker eruit en na 20 sec erin gedaan weer hetzelfde verhaal.
is er iemand die dit ook heeft (gehad) of dat het iemand bekend voorkomt?
ik wordt hier niet vrolijk van!
een apparaat wat net een paar maanden oud is en dan nu al kapot dat lijkt me sterk.