J
jacko-jose
Ik heb recentelijk een knipperende groene led in mijn display(links). Ook komt het voor dat de recorder niet kan worden ingeschakeld: code 201 staat in display. Om recorder te activeren moet deze achter op toestel uit en aan worden geschakeld.
Kan iemand mij met dit probleem vooruit helpen.:roll:
Kan iemand mij met dit probleem vooruit helpen.:roll: