F
fistula80
Hallo allemaal!
Precies vorige week om precies deze tijd schreef ik of er nog meer mensen last hadden van een internet storing. (Postcode hier: 3771DG)
Nu is het weer vrijdag..en je raad het al...weer een storing! Hebben er nog meer last van?
Precies vorige week om precies deze tijd schreef ik of er nog meer mensen last hadden van een internet storing. (Postcode hier: 3771DG)
Nu is het weer vrijdag..en je raad het al...weer een storing! Hebben er nog meer last van?
