• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing Chello Gelderland?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter fistula80
  • Startdatum Startdatum
F

fistula80

Hallo allemaal!

Precies vorige week om precies deze tijd schreef ik of er nog meer mensen last hadden van een internet storing. (Postcode hier: 3771DG)

Nu is het weer vrijdag..en je raad het al...weer een storing! Hebben er nog meer last van? ???
 
Er is idd een storing gaande, moest net bellen naar upc en toen hoorde je zoun mededeling dat er een netwerk storing is,
en dat je je pc en modem 30sec van stroom moet afhalen en er weer in.
 
Terug
Bovenaan