• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing casema gebied.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter BrabantDus
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

BrabantDus

Sinds 20.45 uur storing digitale tv in postcode gebied 4271 en bij mijn zoon postcode gebied 4283. heb ook al een melding gemaakt over een email storing, we zijn weer goed bezig bij Ziggo.
 
we zijn weer goed bezig bij Ziggo.
Ergens wel gezien de tijd van de announce :
Voor postcodegebied 4283 zijn de volgende meldingen bekend:
Storing
actief.gif
inactief.gif
inactief.gif
Groepsstoring van woensdag 16 juli 21.06 uur tot (nog niet bekend)
Momenteel is er een storing met TV Digitaal in uw plaats. Wij zijn druk bezig om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. De verwachting is dat dit binnen enkele uren is verholpen.

En of de storing zelf de schuld is van Ziggo zal nog moeten blijken.
 
Storing casema gebied 4271 is voorbij, of 4283 nog storing heeft weet ik niet. Nog wel email storing.

BenJ, wat bedoel je met, of het aan ziggo licht, moet ik nog zien.
 
Ik stoorde me aan die opmerking "we zijn weer goed bezig bij Ziggo" alsof Ziggo nu ook al bij voorbaat verantwoordelijk is voor het ontstaan van storingen. Stuk gaan kan er altijd wel iets.
 
Natuurlijk mag je je storen aan mijn opmerking, ik stoor me er aan dat er de laatste tijd wel heel veel storingen zijn sinds het ziggo geworden is.
 
Ik stoorde me aan die opmerking "we zijn weer goed bezig bij Ziggo" alsof Ziggo nu ook al bij voorbaat verantwoordelijk is voor het ontstaan van storingen. Stuk gaan kan er altijd wel iets.

Daarin moet ik je gelijk geven. Het valt mij ook op dat iedere storing nu automatisch de schuld is van Ziggo. Veel storingen hebben inderdaad echter te maken met andere zaken.
 
Sinds 9:55 vanmorgen, heb ik storing in het MK gebied.
Het beeld bevriest en er is bijna geen geluid meer.
All zenders zijn zo, het is geen specifieke groep.
Analoog werkt gewoon goed.
Is er een storing in dit gebied en BenJ heb jij er ook last van ?
Ik meen me te herinneren dat jij ook in mijn gebied woont ?
Hans.
 
Sinds 9:55 vanmorgen, heb ik storing in het MK gebied.
Het beeld bevriest en er is bijna geen geluid meer.
All zenders zijn zo, het is geen specifieke groep.
Analoog werkt gewoon goed.
Is er een storing in dit gebied en BenJ heb jij er ook last van ?
Ik meen me te herinneren dat jij ook in mijn gebied woont ?
Hans.
Hier in Den Helder idem (ook alle zenders). Lijkt dus een algemene storing bij Ziggo te zijn...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan