B
BrabantDus
Sinds 20.45 uur storing digitale tv in postcode gebied 4271 en bij mijn zoon postcode gebied 4283. heb ook al een melding gemaakt over een email storing, we zijn weer goed bezig bij Ziggo.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ergens wel gezien de tijd van de announce :we zijn weer goed bezig bij Ziggo.
Ik stoorde me aan die opmerking "we zijn weer goed bezig bij Ziggo" alsof Ziggo nu ook al bij voorbaat verantwoordelijk is voor het ontstaan van storingen. Stuk gaan kan er altijd wel iets.
Hier in Den Helder idem (ook alle zenders). Lijkt dus een algemene storing bij Ziggo te zijn...Sinds 9:55 vanmorgen, heb ik storing in het MK gebied.
Het beeld bevriest en er is bijna geen geluid meer.
All zenders zijn zo, het is geen specifieke groep.
Analoog werkt gewoon goed.
Is er een storing in dit gebied en BenJ heb jij er ook last van ?
Ik meen me te herinneren dat jij ook in mijn gebied woont ?
Hans.