L
laFaille
hallo, ik heb een aantal zenders die niks meer weergeven of blokkerig worden.
waaronder, de nederlandse zenders, die zijn blokkerig
en zenders al espn america geeft E48 aan.
ik heb nergens aangezetem gisteravond was alles nog top, maar sinds ik hem aandeed, heb ik die storing.
weet iemand of Ziggo bezig is ? in zwolle?
alvast bedankt.
waaronder, de nederlandse zenders, die zijn blokkerig
en zenders al espn america geeft E48 aan.
ik heb nergens aangezetem gisteravond was alles nog top, maar sinds ik hem aandeed, heb ik die storing.
weet iemand of Ziggo bezig is ? in zwolle?
alvast bedankt.
