• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing bij zenders, regio 8012

  • Onderwerp starter Onderwerp starter laFaille
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
L

laFaille

hallo, ik heb een aantal zenders die niks meer weergeven of blokkerig worden.

waaronder, de nederlandse zenders, die zijn blokkerig

en zenders al espn america geeft E48 aan.

ik heb nergens aangezetem gisteravond was alles nog top, maar sinds ik hem aandeed, heb ik die storing.

weet iemand of Ziggo bezig is ? in zwolle?

alvast bedankt.
 
Klopt, ik heb in Hattem dezelfde storing (net nu op MotorsTV de eerste grote race van het seizoen live uit gezonden wordt :censored:)

Hopelijk kan dit probleem snel worden opgelost.
 
is het bij jou al opgelost? bij mij nog steeds niet. Hoewel ziggo anders zegt.
 
Ja bij mij wel, had laat op de avond weer beeld. Als je probleem aan blijft houden en Ziggo zegt da het is opgelost, weet je dan 100% zeker dat er niet ergens een gare kabel zit?
 
Enkele zenders kan ik niet ontvangen (bv net 5). Regio Almelo. Wie weet ?raad
 
Almelo is 760X, geen 8012, maar goed...

Hier (ook Almelo) geen enkel probleem met Net5. Aangezien Net 5 bij EurosportHD en Film1 Action in zit, en je deze zenders misschien niet hebt of bekijkt, zou het goed een signaalprobleem in je huisinstallatie kunnen zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan