• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing bij on demand?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Baatje
  • Startdatum Startdatum
B

Baatje

Kan het zijn dat er storing is? Ik heb geen on demand en krijg 1 foutmelding bij 999. Gisteren werkte alles nog prima. Ik heb wel voor de zekerheid de bekende resets gedaan maar helaas geen resultaat. Mijn postcode is 3871.

Marco
 
On demand heeft inderdaad een storing gehad

of die storing ernog is weet ik niet.

Dus klopt wat je vraagt er was een storing
 
Ben net weer thuis en nu doet alles het weer.....

Marco
 
Werkt hier ook niet. Foutcode 1. Volgens UPC Mediabox werkt mijn On Demand niet omdat er iets mis is met de bekabeling. Nou, ik heb niets veranderd en ben inmiddels bij seizoen 2 van Desperate Housewives. Storing dus? Ik ga even bellen!
 
'Was iets te voorbarig... Heb een update gedaan en nu werkt het weer!
 
Terug
Bovenaan