F
funrider
Ik wilde gister ochtend luisteren naar Studio Brussel via DVB-C echter zat er een constante hapering in het geluid. Dit deed zich ook voor bij MNM. Het lijkt dus aan de aanvoer te liggen van de Belgische zenders want uiteindelijk heb ik Radio 8FM aangezet en die werkt wel correct.
Overigens via Pace HD mediabox beneden geen problemen met dezelfde Belgische zenders. Lijkt dus andere aanvoer te zijn
Overigens via Pace HD mediabox beneden geen problemen met dezelfde Belgische zenders. Lijkt dus andere aanvoer te zijn
