Gidion van Tilburg
Forum Gebruiker
- Berichten
- 89
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Sinds donderdag problemen met internet, maar toen was het nog redelijk onschuldig 1 a 2 keer het modem aan en uit en opgelost.
Volgens de storingschecker bij Ziggo was er een algemene storing en werd er hard aan gewerkt om het op te lossen en zou de storing Vrijdagmiddag om 14:30 opgelost zijn.
Vrijdag in de ochtend al geen internet en na 12:00 uur was het er weer en volgens de storingschecker zou het nu pas maandagmiddag om 14:00 uur opgelost zijn.
Heel de middag om de haverklap internet eruit. S'avonds hetzelfde, maar dan was het modem aan en uit en ongeveer 10 minuten verbinding en weg was het weer.
Zaterdag ochtend modem reset en gekeken op Ziggo.nl bij de storingschecker en tot mijn verbazing stond er nu dat er geen enkele storing meer zou zijn.
Bij ons was het nog altijd hetzelfde iedere 15 tot 20 minuten verbinding en weg was het weer.
Alles gecontroleerd van kabels tot computers, draadloos en bekabeld, nergens geen mankementen of systeemproblemen.
Geprobeerd met de klantenservice te bellen om na te vragen of er toch niet iets van storing zou zijn, maar tegen de tijd dat ik er door kom is de verbinding weer weg.
Contact formulier ingevuld bij ziggo om de problemen te melden, maar de kortst durende reactie die je dan gaat krijgen is binnen 72 uur. Dus daar heb je ook niet veel aan.
Ik zit in Bergen op Zoom. Misschien zitten er hier nog mensen vanuit deze omgeving met dezelfde problemen ?
Ik weet ook niet of mensen van Ziggo zelf hier op het forum nog actief zijn, misschien dat er dan iemand kan kijken ?
Is er nog iets anders wat ik zou kunnen proberen ?
groet,
Gidion van Tilburg
Volgens de storingschecker bij Ziggo was er een algemene storing en werd er hard aan gewerkt om het op te lossen en zou de storing Vrijdagmiddag om 14:30 opgelost zijn.
Vrijdag in de ochtend al geen internet en na 12:00 uur was het er weer en volgens de storingschecker zou het nu pas maandagmiddag om 14:00 uur opgelost zijn.
Heel de middag om de haverklap internet eruit. S'avonds hetzelfde, maar dan was het modem aan en uit en ongeveer 10 minuten verbinding en weg was het weer.
Zaterdag ochtend modem reset en gekeken op Ziggo.nl bij de storingschecker en tot mijn verbazing stond er nu dat er geen enkele storing meer zou zijn.
Bij ons was het nog altijd hetzelfde iedere 15 tot 20 minuten verbinding en weg was het weer.
Alles gecontroleerd van kabels tot computers, draadloos en bekabeld, nergens geen mankementen of systeemproblemen.
Geprobeerd met de klantenservice te bellen om na te vragen of er toch niet iets van storing zou zijn, maar tegen de tijd dat ik er door kom is de verbinding weer weg.
Contact formulier ingevuld bij ziggo om de problemen te melden, maar de kortst durende reactie die je dan gaat krijgen is binnen 72 uur. Dus daar heb je ook niet veel aan.
Ik zit in Bergen op Zoom. Misschien zitten er hier nog mensen vanuit deze omgeving met dezelfde problemen ?
Ik weet ook niet of mensen van Ziggo zelf hier op het forum nog actief zijn, misschien dat er dan iemand kan kijken ?
Is er nog iets anders wat ik zou kunnen proberen ?
groet,
Gidion van Tilburg