• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

storing 3238?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dutch
  • Startdatum Startdatum
D

Dutch

paar dagen geleden ook al en nu weer:

geen beeld wanneer de UPC box aan gaat. Wel de 'zenderinfo' in beeld.
De box een reset gegeven en bij het zoeken naar de zenders viel op dat de signaalkwaliteit
maar 50% is, terwijl de sterkte 100% is.
Vind 150 zenders en 80+ radio zenders.
Bij het afronden van de installatie komt in beeld dat er 'blijkbaar geen signaal is'.
Vanmorgen alles nog goed, niks veranderd verder, dus ik vermoed een UPC storing, maar dan zouden
er meer moeten zijn die er last van hebben, lijkt me...
 
`1017 ook het geval als de box aan staat na verloop van tijd geen beeld wel info, stekker eruit en erin en het werkt weer
 
Vanavond ook zo iets gehad op de 1e box geen discovery channel op de 2e box helemaal geen zenders meer.
Gereset, software upgrade gedaan, fabrieks instellingen en ineens waren de zenders weer terug! Zolang het niet meer gebeurt ben ik blij.

2982 (ridderkerk)
 
Hebben er ook last van op 1221.
Heb alleen nog SBS en verder alle nederlandse eruit.
Box uit gedaan en weer aan, hielp niks.
Toen maar ff stekker eruit en 21,22,23 en er weer in en voila, de zenders zijn weer terug.
Zeker reiger op de draad of zo ;D oh nee, kan niet als de kabels in de grond liggen hihihihihhi
 
vanmorgen ook last van in gebied 3261.
's avonds nog tv kijken en in de ochtend alleen nog maar de zenderinfobalk in het beeld en voor de rest zwartbeeld.

wordt er zo treurig van
 
3233 geen problemen, bij mij werken de boxen (HD-DVR en DVR) prima
 
fz zei:
vanmorgen ook last van in gebied 3261.
's avonds nog tv kijken en in de ochtend alleen nog maar de zenderinfobalk in het beeld en voor de rest zwartbeeld.

wordt er zo treurig van

Volgens je info heb je 2 boxen had je het op allebij de boxen?
 
Terug
Bovenaan