I
Ironis
HAllo,
Ik vraag me af of er meer mensen zijn die last hebben van een storing, omg. 3014..
Ik krijg op alle zenders zwart scherm, op 1 na (Fox movies ofzo).
Kanaaltest geeft signaal overal 50%+ en kwaliteit op 0%.
Iemand een idee wat er mis kan zijn?
Analoog signaal is prima!
Ik vraag me af of er meer mensen zijn die last hebben van een storing, omg. 3014..
Ik krijg op alle zenders zwart scherm, op 1 na (Fox movies ofzo).
Kanaaltest geeft signaal overal 50%+ en kwaliteit op 0%.
Iemand een idee wat er mis kan zijn?
Analoog signaal is prima!