• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing 3014 met digitale TV?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Ironis
  • Startdatum Startdatum
I

Ironis

HAllo,

Ik vraag me af of er meer mensen zijn die last hebben van een storing, omg. 3014..

Ik krijg op alle zenders zwart scherm, op 1 na (Fox movies ofzo).
Kanaaltest geeft signaal overal 50%+ en kwaliteit op 0%.

Iemand een idee wat er mis kan zijn?

Analoog signaal is prima!
 
6536 ook storing, alle zenders geven aan niet-toegankelijk, testkanaal werkt wel, on demand ook
hang nu aan de lijn , ben benieuwd
 
Terug
Bovenaan