• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

[Storing] 1326 Almere 9 jan 1300~16:10

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Iceman_B
  • Startdatum Startdatum
I

Iceman_B

Hey all,

Ik ben benieuwd bij wie de boel allemaal down was de afgelopen 3-4 uurtjes.
Zomaar ineens begon mn modem te haperen totdat deze vervolgens helemaal down was :/
Gisteren was dit ook al het geval voor een langere periode:

[10:28:21] * Disconnected
[17:04:00] * Attempting to rejoin channel #uno

^dat was 8 januari dus.
Zou iemand van UPC misschien kunnen achterhalen wat er aan de hand was en of er nog iets aan de hand is?
Op de storingspagina stond zoals gewoonlijk niets vermeld.
 
Ik had gisteravond even een snelheidsdipje.... :o

Ik woon in 1313 (dat wordt nooit wat met de Postcode-loterij ;D) maar het was gelukkig maar even.
Misschien heeft het er zijdelings mee te maken?

M.v.g,
Robèrt
 
Ook 1326 en de laatste 3 dagen veel down. Gisteravond (10 jan) ook nog.

Gelukkig heb ik nog er nog een 'langzaam' adsl account via de analoge lijn bij :)
 
Ik maar denken dat ik de enige ben vanuit Almere...... ;D
Ik begin me nu af te vragen wie er eigenlijk niet uit Almere komt..... ::)

M.v.g,
Robèrt
 
En weer plat >:(

Net gebeld, en er is een flinke storing in almere (al 4 dagen dus). Veel modems in mijn buurt zijn offline.
Er wordt aan gewerkt (waar heb ik dat meer gehoord)
 
Yeah inderdaad, de laatste3 dagen is echt dramatisch.
Mn modem is inmiddels weer online.

Gisteren was iets van een node offline, volgens mij was dat een RF storing.
Vandaag wilde mn modem geen IP adres krijgen, dus ik vermoed iets aan de DHP of TFP servers of whatever.

Zou iemand van UPC er een lichtje op kunnen werpen?
De storingspagina is zo goed als waardeloos, die wordt toch niet bijgehouden -_-
 
Hier inmiddels ook weer online..vraag is voor hoelang.

Die meldingen pagina is inderdaad dramatisch. Ik schoot ook min of meer in de lach toen de helpdesk medewerker dat opperde als plek om te kijken of er iets an de hand is
 
Mja....klantenservice van UPC -_-
Vriendelijk zijn ze wel hoor maare verder......

Van vandaag:
[11:03:36] * Disconnected
[13:10:39] * Attempting to rejoin channel #uno

Flinke 2 uur zonder verbinding :/
Anyone? wat was er aan de hand?
 
Terug
Bovenaan