• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing 1274 (Huizen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Rbekhuis

Sinds afgelopen zondag hebben wij in postcode gebied 1274 oftewel Huizen een probleem met zowel TV als internet.
Namelijk om klokslag 0:00 is het signaal weg.
Helemaal niets.

Dit hoor ik van meerdere en herhaalt zich elke avond weer.
In de ochtend werkt alles weer.
Vandaag Ziggo gebeld, en jawel we krijgen een monteur.
Alsof die wat kan doen, we krijgen immers geen signaal uit de muur in het hele dorp. Dus ben benieuwd.

Ze doen net alsof men niet weet wat er speelt, maar er staat wel een storing om 01:00. Jaja, maak daar maar 0:00 van en meerdere nachten achter elkaar.
Erg lastig als je in nacht je werk wilt doen met Azië.
Gaan het meemaken, maar begin toch wel zat te worden van alles.
Niewsserver niet goed, alles eruit elke nacht en maar ontkennen dat ze wat weten.

Zo maakt Ziggo de keuze tussen glasvezel of hun product wel erg makkelijk.
En dat terwijl ik dat helemaal niet wil, ik wil gewoon dat ziggo levert wat men afspreekt. Een storing kan best, maar niet elke nacht om 0:00 in een heel dorp. Dan is er wat anders gaande.
 
Nou alles is duidelijk geworden na de monteur.
Die kwam al lachend de trap op, hij wist mijn probleem wel.
We hebben een mail gehad waarmee werkzaamheden aangekondigd werden.
En dat klopte......

Maar dan wel voor de week erna en niet vanaf 12 uur.
Foutje van ziggo meneer, deze week EN de komende week zal dit elke dag kunnen gebeuren. (laat dat kunnen maar weg, het was elke werkdag bal)
Lekker dan, 2 weken niet normaal je werk kunnen terwijl de helpdesk van niets weet.
Schop die er dan uit. Als ze toch niets weten kan dat makkelijk.
Dit is al maanden lang ingepland.

Hier mag Ziggo zichzelf heel erg gaan schamen en wat compensatie aanbieden voor de klanten die ermee geconfronteerd worden.

Hele slechte zaak....
 
Hier in Amstelveen exact hetzelfde, maar dan een week geleden en die week ervoor. Via e-mail en telefonisch klachten ingediend, maar inderdaad een helpdesk die niet weet waarover het gaat.
Opeens was het gelukkiig over.
 
Dat de helpdesk het niet weet is niet geheel ongewoon hoor. Helpdesken worden over het algemeen slecht intern op de hoogte gehouden van werkzaamheden en welke consequenties dat kan hebben.


Dit is een organisatie issue dat je niet geheel bij een helpdesk/helpdesk agent kunt neerleggen, maar een dieper aangelegen probleem blootlegt binnen een bedrijf.... Communicatie (met hoofdletter C)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan