H
hat
Ik heb net een digitaal Ziggo pakket geinstalleerd. Alles prima, behalve dat er, alleen bij Film1 HD, een horizontale streep over het scherm loopt waar het beeld een paar mm verspringt.
Wat is dat, en hoe verhelp ik dat? Ik denk niet dat het uitmaakt, maar ik heb een Humax5000 decoder, en Philips 37pfl7403 tv.
Wat is dat, en hoe verhelp ik dat? Ik denk niet dat het uitmaakt, maar ik heb een Humax5000 decoder, en Philips 37pfl7403 tv.