Stoorstrepen op tv na aansluiten van upc telefonie

J

jlmg

hoi
Na aansluiting van upc telefonie heb ik strepen door mijn beeld.
Zodra ik ga bellen of internetten wordt het alleen maar erger.
Iemand het zelfde probleen en hoe is het verholpen?
grtz. jlmg
 
Hoi,

Volgens mij zijn de 2 kastjes waar de kabel binnenkomt verkeerd aangesloten..
Ik zou het even nalopen..

Ik heb er zelf geen problemen mee gehad, maar de monteur had wel bijna niks vastgedraaid !
 
Neem even contact op met UPC. Als het goed weten de medewerkers van dit probleem. Waarschijnlijk moet er een filter bij je thuis geplaatst worden.
Laat je niet afschepen met een antwoord als "het ligt aan uw kabeltjes meneer" dat is namelijk niet zo.

Succes
 
Dat is precies wat ze zeiden door de telefoon,het ligt aan uw kabels.
Ik heb aan de kabel bewogen oin de witte kastjes en ineens perfect beeld.
Bedankt voor de snelle reacties.
grtz. jlmg
 
jlmg zei:
Dat is precies wat ze zeiden door de telefoon,het ligt aan uw kabels.
Ik heb aan de kabel bewogen oin de witte kastjes en ineens perfect beeld.
Bedankt voor de snelle reacties.
grtz. jlmg
Dus als ik het begrijp is het probleem opgelost door de kabels wat te bewegen? Zoja dan heeft de installateur het niet helemaal goed aangesloten lijkt mij. Maar mooi voor je dat het is opgelost!

Tip voor andere mensen die een product van UPC laten installeren: Controleer altijd het TV beeld na installatie!
Als het beeld niet goed is kan de installateur dat terplekke waarschijnlijk wel oplossen en hoef je niet nog een keer thuis te blijven voor installateur.
 
Terug
Bovenaan