• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

"Stoeptegel" binnenkort verleden tijd

  • Onderwerp starter Onderwerp starter dvanhul
  • Startdatum Startdatum
D

dvanhul

Krijg zojuist een brief van UPC dat binnenkort mijn stoeptegel en internetmodem vervangen gaan worden door een gecombineerd internet/telefoniemodem, na 10 jaar trouwe dienst verdwijnt dus die afzichtelijke witte bak uit mijn woonkamer :D
 
dvanhul zei:
Krijg zojuist een brief van UPC dat binnenkort mijn stoeptegel en internetmodem vervangen gaan worden door een gecombineerd internet/telefoniemodem, na 10 jaar trouwe dienst verdwijnt dus die afzichtelijke witte bak uit mijn woonkamer :D
Check ( voor de monteur weg is ) daarna wel even of je nog hetzelfde telefoonnummer hebt. Was bij mij niet het geval. Heeft een paar weekjes en telefoontjes geduurd voor het weer in orde was.
 
Robkro zei:
Check ( voor de monteur weg is ) daarna wel even of je nog hetzelfde telefoonnummer hebt. Was bij mij niet het geval. Heeft een paar weekjes en telefoontjes geduurd voor het weer in orde was.

Dat had ik me al voorgenomen, hij komt de deur niet uit voordat ik zeker weet dat alles (internet/digiTV/telefoon+eigen nummer) naar behoren werkt. ;)
 
dvanhul zei:
Dat had ik me al voorgenomen, hij komt de deur niet uit voordat ik zeker weet dat alles (internet/digiTV/telefoon+eigen nummer) naar behoren werkt. ;)

Ik hoop dat je genoeg voedsel in huis hebt. Reken op een logé voor minimaal 10 dagen.
Nummers porteren daar kunnen ze bij UPC wat van.

Bij mij duurde het meer dan 10 dagen. En ik had nog voorrang want "zakelijk" abonnement.
 
Martin E-EDID zei:
Ik hoop dat je genoeg voedsel in huis hebt. Reken op een logé voor minimaal 10 dagen.
Nummers porteren daar kunnen ze bij UPC wat van.

Bij mij duurde het meer dan 10 dagen. En ik had nog voorrang want "zakelijk" abonnement.

Bij het maken vd afspraak zal ik ze erop wijzen dat de monteur een noodratsoen moet meebrengen ;)
 
Ik heb ook zo een brief gekregen.
Tja zal vast een buffertje gaan aanleggen. :-X
 
Toen hij bij mij werd vervangen was er storing :X. Die kerel wou de stoeptegel meenemen. Heb hem toen tegengehouden en gezegd dat ik een werkende telefoonverbinding wil hebben.

Toen heeft hij de stoeptegel weer terug gehangen, na 10 a 15 dagen had ik geen telefoon meer heb de kabel toen omgezet naar me arris modem en alles werkte weer perfect :) dus zorg ervoor dat hij je stoeptegel niet meeneemt.
 
Terug
Bovenaan