V
van
Word per 1 januari weer stiekem de prijs voor het radio/tv abonnement verhoogd naar 15,90
Het word niet even vermeld op de factuur, er word niks over gezegd in de nieuwsbrief -die ik al lang niet meer gezien heb- en gewoon een mailtje sturen zal ook wel teveel moeite zijn.
Wel verdwijnen er steeds meer zenders. Liefst had ik die zenders helemaal niet want ik heb genoeg aan internet.
Daar erger ik me dus aan.
Het word niet even vermeld op de factuur, er word niks over gezegd in de nieuwsbrief -die ik al lang niet meer gezien heb- en gewoon een mailtje sturen zal ook wel teveel moeite zijn.
Wel verdwijnen er steeds meer zenders. Liefst had ik die zenders helemaal niet want ik heb genoeg aan internet.
Daar erger ik me dus aan.