• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Stiekeme prijsverhoging

  • Onderwerp starter Onderwerp starter van
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

van

Word per 1 januari weer stiekem de prijs voor het radio/tv abonnement verhoogd naar 15,90
Het word niet even vermeld op de factuur, er word niks over gezegd in de nieuwsbrief -die ik al lang niet meer gezien heb- en gewoon een mailtje sturen zal ook wel teveel moeite zijn.
Wel verdwijnen er steeds meer zenders. Liefst had ik die zenders helemaal niet want ik heb genoeg aan internet.
Daar erger ik me dus aan.
 
van zei:
Word per 1 januari weer stiekem de prijs voor het radio/tv abonnement verhoogd naar 15,90
Dit stond al enige tijd op de website van Multikabel aangekondigd en heeft ook in advertenties in de dagbladen gestaan. Multikabel publiceert wijzigingen in de algemene voorwaarden en tarieven altijd op die manier. Stiekem is het dus niet en helemaal conform hun algemene voorwaarden. Jammer genoeg wordt dit niet via een mailing aan de klanten gedaan, dat zou de verrassing voor veel mensen wat minder maken.
 
CeeS zei:
Dit stond al enige tijd op de website van Multikabel aangekondigd en heeft ook in advertenties in de dagbladen gestaan.
Inderdaad heeft dit in de lokale dagbladen gestaan, helaas echter via een heel kleine, onopvallende, zwartwit advertentie. :lol:
 
Dus ik moet maar een abonnement op de lokale krant nemen en dagelijks de website van Multikabel bestuderen om te weten of er misschien een prijsverhoging in de lucht hangt? Als ik wat van Multikabel wil zet ik toch ook niet een advertentie in de krant? Ik ben toch klant, ze kennen mijn email adres en kunnen met het grootste gemak een mailtje sturen. Dat zijn normale communicatiekanalen. Dat bedoel ik met stiekem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan