• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

stel ik ga naar de upc winkel in de buurt...

  • Onderwerp starter Onderwerp starter dvdk
  • Startdatum Startdatum
D

dvdk

...en ik zeg:

"hey ik heb op dit moment analoog rtv + int + tel bij jullie en ik wil graag upgraden naar het voordeelpakket van € 42,50 (Na 3 maanden € 47,50)... dan ga ik een wifimodem krijgen + een SD ontvanger, maar die 'wijzigingskosten' heb ik niet zo'n trek in. (zou 17,50 voor de modem en/of SD ontvanger kunnen zijn of 32,50 omdat ik van RTV naar DTV ga, weet niet of ze dit als 'dienst toevoegen' zien?)"

lachen ze me dan de winkel uit of gaan ze niet moeilijk doen omdat ik al bij upc zit sinds de chello-tijd?
ik zou bij wijze van spreken die modem + SD ontvanger zo uit de winkel mee kunnen nemen als ze die daar hebben liggen.

wil namelijk graag upgraden naar digi (want analoog is echt verouderd) maar die 32,50/17,50 weerhoudt me vooralsnog.

wat is julie mening?

nooit geschoten is altijd mis natuurlijk maar als bijvoorbaat al redelijk zeker is dat ze niet aan 'handelen' doen bij upc dan kan ik me de reis besparen.
 
Als je al begint met "hey" maak je weinig kans ;)

Hebben balie medewerkers de vrijheid om kosten te schrappen?
Ik denk van niet maar de enige plek waar je het zeker te weten komt is in de winkel.
 
Terug
Bovenaan