D
dvdk
...en ik zeg:
"hey ik heb op dit moment analoog rtv + int + tel bij jullie en ik wil graag upgraden naar het voordeelpakket van € 42,50 (Na 3 maanden € 47,50)... dan ga ik een wifimodem krijgen + een SD ontvanger, maar die 'wijzigingskosten' heb ik niet zo'n trek in. (zou 17,50 voor de modem en/of SD ontvanger kunnen zijn of 32,50 omdat ik van RTV naar DTV ga, weet niet of ze dit als 'dienst toevoegen' zien?)"
lachen ze me dan de winkel uit of gaan ze niet moeilijk doen omdat ik al bij upc zit sinds de chello-tijd?
ik zou bij wijze van spreken die modem + SD ontvanger zo uit de winkel mee kunnen nemen als ze die daar hebben liggen.
wil namelijk graag upgraden naar digi (want analoog is echt verouderd) maar die 32,50/17,50 weerhoudt me vooralsnog.
wat is julie mening?
nooit geschoten is altijd mis natuurlijk maar als bijvoorbaat al redelijk zeker is dat ze niet aan 'handelen' doen bij upc dan kan ik me de reis besparen.
"hey ik heb op dit moment analoog rtv + int + tel bij jullie en ik wil graag upgraden naar het voordeelpakket van € 42,50 (Na 3 maanden € 47,50)... dan ga ik een wifimodem krijgen + een SD ontvanger, maar die 'wijzigingskosten' heb ik niet zo'n trek in. (zou 17,50 voor de modem en/of SD ontvanger kunnen zijn of 32,50 omdat ik van RTV naar DTV ga, weet niet of ze dit als 'dienst toevoegen' zien?)"
lachen ze me dan de winkel uit of gaan ze niet moeilijk doen omdat ik al bij upc zit sinds de chello-tijd?
ik zou bij wijze van spreken die modem + SD ontvanger zo uit de winkel mee kunnen nemen als ze die daar hebben liggen.
wil namelijk graag upgraden naar digi (want analoog is echt verouderd) maar die 32,50/17,50 weerhoudt me vooralsnog.
wat is julie mening?
nooit geschoten is altijd mis natuurlijk maar als bijvoorbaat al redelijk zeker is dat ze niet aan 'handelen' doen bij upc dan kan ik me de reis besparen.
