I
iXXi
Iemand ervaring en hopelijk een oplossing voor het volgende probleem:
Vorige maand hebben we onze oude Gigaset telefoons, na jaren plezier, vervangen voor een nieuwe Gigaset.
Vanaf dat moment springt steeds de datum naar eentje in Okt. 2010 en veranderd ook de tijd automatisch.
Dit is zeer irritant vanwege het antwoordapparaat en de gemiste oproepen e.d.
In eerste instantie dachten we dat het aan het nieuwe toestel lag en hebben deze in de winkel omgeruild voor een ander (en veel duurder) Gigaset. Maar dit euvel speelt zich ook af met deze Gigaset.
Ik heb dus een vermoeden dat dit te maken heeft met een instelling vanuit UPC. Het zal wel heel toevallig zijn dat het aan beide Gigasets zou liggen. In de router kan ik echter geen instelling hieromtrent vinden. Ook Googelen heeft mij niet de juiste informatie kunnen geven.
Wie weet hoe of wat?
bvd
Vorige maand hebben we onze oude Gigaset telefoons, na jaren plezier, vervangen voor een nieuwe Gigaset.
Vanaf dat moment springt steeds de datum naar eentje in Okt. 2010 en veranderd ook de tijd automatisch.
Dit is zeer irritant vanwege het antwoordapparaat en de gemiste oproepen e.d.
In eerste instantie dachten we dat het aan het nieuwe toestel lag en hebben deze in de winkel omgeruild voor een ander (en veel duurder) Gigaset. Maar dit euvel speelt zich ook af met deze Gigaset.
Ik heb dus een vermoeden dat dit te maken heeft met een instelling vanuit UPC. Het zal wel heel toevallig zijn dat het aan beide Gigasets zou liggen. In de router kan ik echter geen instelling hieromtrent vinden. Ook Googelen heeft mij niet de juiste informatie kunnen geven.
Wie weet hoe of wat?
bvd


