A
apm
Hi, ik heb sinds kort een alles in 1 plus pakket van Ziggo, je weet wel zo'n zwaar pakket dat het door de tafel zal zakken.... maar inmiddels ligt het vooral zwaar op mn maag!!! Alles werkt weliswaar prima, de tv, de telefoon en internet, maar de router-verbinding met ziggo valt om de haverklap uit. Ik moet zeker 4 of 5 keer per dag naar de router (Ubee EVW 3200) toe om de stekker eruit te trekken, 30 seconden te wachten, stekker erin te doen en weer te wachten tot ie weer volledig in bedrijf is (vier brandende lampjes!). Vaak lukt dat niet en moet de stekker er weer uit en moet ik weer wachten tot ie eindelijk terug online is. Ik lees in de gebruiksaanwijzingen dat je na het terugplaatsen van de stekker tot een minuut of 20 geduld moet hebben. Maar dat is geen doen natuurlijk. Ten eerste moet de routerverbinding met Ziggo gewoon niet steeds wegvallen (zeker niet meer keer per dag!) en als het al een keertje gebeurd dan is het niet acceptabel om vervolgens een minuut of 20 te moeten wachten tot je weer een werkende router hebt. Dat ga ik dus echt niet accepteren. Mijn vraag is nu uiteraard: kent iemand dit probleem en wat kan ik doen om een stabiele verbinding tussen mijn router en Ziggo te krijgen? Wanneer iemand een oplossing heeft dan graag een oplossing voor iemand die geen verstand heeft van geavanceerde instellingen. De verbinding (ook wifi) is binnenshuis prima.