T
TRaSH
navele malen verplaatsen van deze topic
heb ik besloten om zelf maar 1 te starten over dit probleem
want ik heb namelijk geen samsung decoder en ondervindt het zelfde probleem.
en die topic is zovaak geswitch van positie.
- sinds wanneer ? (bij mij 31aug net terug van vakantie)
- welke decoder (Humax Duovisio iPVR-9200C)
- waar postcode gebied (2134ET)
- wat (ineens alles zwart voor 1 seconde en dan gaat alles gewoon weer verder, op alle zenders, internet valt zelfs enkele secondes uit )
- is software geupdate (PXCIR 1.00.17 (18 JUL 200
)
- EXTRA INFO:
decoder geeft soms E48 melding
volgens een buurman van mij is het al een hele week zo.
bij hem klapt zelfs de telefoon er uit.
zelfs niet digitaal heeft hij die problemen
zo'n probleem heb ik eerder gehad,
meerdere malen met Ziggo gebeld en meerdere malen een monteur over de vloer gehad.
elke keer heeft de monteur gekeken en dingen vervangen zoals een splitter, de splitter die de eerste monteur heeft vervangen is door de 2de monteur vervangen voor een BREMI NTU862/60E.
en ook heeft hij de modem Motorola SBV5121E vervangen voor een Scientific Atlanta Model EPC2203-NS.
ook zijn er wat aanpassingen gedaan in de wijk kast toen.
bijde monteurs hebben mijn bekabeling nagekeken in huis en daar zijn totaal geen problemen mee.
heb vandaag de helpdesk meerdere malen proberen te bellen om het probleem te melden maar kreeg te horen dat ik beter op een later tijdstip kon terug bellen.
uit eindelijk om 21:30 in de wacht en rond 22:00 werd de verbinding vebroken.
hoop niet dat ik deze keer weer 30-50 euro belkosten kwijt ben om een storing te melden. :evil:
heb ik besloten om zelf maar 1 te starten over dit probleem
want ik heb namelijk geen samsung decoder en ondervindt het zelfde probleem.
en die topic is zovaak geswitch van positie.
- sinds wanneer ? (bij mij 31aug net terug van vakantie)
- welke decoder (Humax Duovisio iPVR-9200C)
- waar postcode gebied (2134ET)
- wat (ineens alles zwart voor 1 seconde en dan gaat alles gewoon weer verder, op alle zenders, internet valt zelfs enkele secondes uit )
- is software geupdate (PXCIR 1.00.17 (18 JUL 200
)- EXTRA INFO:
decoder geeft soms E48 melding
volgens een buurman van mij is het al een hele week zo.
bij hem klapt zelfs de telefoon er uit.
zelfs niet digitaal heeft hij die problemen
zo'n probleem heb ik eerder gehad,
meerdere malen met Ziggo gebeld en meerdere malen een monteur over de vloer gehad.
elke keer heeft de monteur gekeken en dingen vervangen zoals een splitter, de splitter die de eerste monteur heeft vervangen is door de 2de monteur vervangen voor een BREMI NTU862/60E.
en ook heeft hij de modem Motorola SBV5121E vervangen voor een Scientific Atlanta Model EPC2203-NS.
ook zijn er wat aanpassingen gedaan in de wijk kast toen.
bijde monteurs hebben mijn bekabeling nagekeken in huis en daar zijn totaal geen problemen mee.
heb vandaag de helpdesk meerdere malen proberen te bellen om het probleem te melden maar kreeg te horen dat ik beter op een later tijdstip kon terug bellen.
uit eindelijk om 21:30 in de wacht en rond 22:00 werd de verbinding vebroken.
hoop niet dat ik deze keer weer 30-50 euro belkosten kwijt ben om een storing te melden. :evil:
Laatst bewerkt door een moderator:
