• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

statuspagina Thomson kablemodem

  • Onderwerp starter Onderwerp starter joobur
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

joobur

Tot voor kort kon ik d.m.v. http://192.168.100.1/main_page.asp in mijn Thomson modem komen. Dat lukt nu ook nog wel maar de pagina's Main en Diagnostics blijven kompleet leeg. Pagina's Eventlog en Initial Scan werken nog wel. Iemand een idee hoe dat komt of hebben meerdere mensen dit. Resetten helpt trouwens niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan