• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

status

Status
Niet open voor verdere reacties.

anoniem

Cable Expert
Berichten
4.089
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Philips is vooralsnog niet goedgekeurd.

Het heeft ook geen zin om hier bevindingen te melden.
Het meldingen van bevindingen heeft alleen zin als het modellen betreft die goedgekeurd zijn.
 
En Philips heeft in de nieuwe software ook iets aangepast mbt Ziggo OD. Aldus de releasesnotes. Werkt in principe allemaal prima. Heb alleen soms dat stoppen van film en teruggaan naar tvkanaal soms wat lang duurt.
 
En Philips heeft in de nieuwe software ook iets aangepast mbt Ziggo OD. Aldus de releasesnotes. Werkt in principe allemaal prima. Heb alleen soms dat stoppen van film en teruggaan naar tvkanaal soms wat lang duurt.

Kun je aangeven hoelang het dan duurt.
Overigens goed te horen dat deze software goed functioneert
 
Nouja, ik stop dan de film, dan krijg ik een zwart beeld (normaal zou ik dan de ziggo portal moeten krijgen) waarbij ik na 10-15 seconden maar weer op de rode knop druk en de portal verlaat, omdat het gewoon te lang duurt.
Komt minder voor dan voorheen (het is echt sporadisch), maar het hoort natuurlijk niet. Ik stoor mij er zelf verder niet aan. Het is wel irritant als ik naar een andere film wil, want dan moet ik de portal helemaal opnieuw opstarten.
 
Nouja, ik stop dan de film, dan krijg ik een zwart beeld (normaal zou ik dan de ziggo portal moeten krijgen) waarbij ik na 10-15 seconden maar weer op de rode knop druk en de portal verlaat, omdat het gewoon te lang duurt.
Komt minder voor dan voorheen (het is echt sporadisch), maar het hoort natuurlijk niet. Ik stoor mij er zelf verder niet aan. Het is wel irritant als ik naar een andere film wil, want dan moet ik de portal helemaal opnieuw opstarten.

kun je het serienummer geven van de CAM en het merk CAM, dan kan ik kijken of ik het probleem kan terugvinden in de logs
 
Certificering 42pfl6158 (iets bekend????)

Weet iemand of de 42PFL6158K/12 (6000 serie, model jaar 2013) met de nieuwst software versie: 000.171.056.000 interactieve televisie gaat ondersteunen. Op de Site van Ziggo staat momenteel dat het interactieve deel niet ondersteund wordt.

Mocht het antwoord negatief zijn dan ben ik ook geïnteresseerd naar de redenen waarom (Als deze al bekend zijn)

Dank aan iedereen die reageert!
 
Weet iemand of de 42PFL6158K/12 (6000 serie, model jaar 2013) met de nieuwst software versie: 000.171.056.000 interactieve televisie gaat ondersteunen. Op de Site van Ziggo staat momenteel dat het interactieve deel niet ondersteund wordt.

Mocht het antwoord negatief zijn dan ben ik ook geïnteresseerd naar de redenen waarom (Als deze al bekend zijn)

Dank aan iedereen die reageert!

Dit is een CI+ 1.2 toestel en zal dus nooit ITV/VOD gaan ondersteunen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan