L
luit-93
Hoi helpers,
Ben een echte digibeet, maar was door meerdere verzekerd dat aansluiten van de digi box van UPC een eitje was.
Nou, dat eitje heb ik niet ontdekt, maar wel de onvriendelijkheid van de helpdesk
Na een jaar tegenop te hikken nu voor de kerst eindelijk het digitale pakket voor de tv uitgepakt en geheel volgens papieren geinstalleerd. Dat was niet zoveel werk. Ding gaat zoeken, maar op gegeven moment blijft hij in een beeld staan waar staat dat je 15 min moet wachten en als hij niet doorgaat dat je maar moet bellen. Nou, ben niet voor een gat te vangen, dus pak de rest van de boekjes erbij en doorloop de andere tips om dat bellen te voorkomen. Niets heeft geholpen en na veel zoeken kom ik achter dat hij zegt dat ik geen abo heb. Nog op internet goed nagekeken, maar ja, heb wel een abo en betaal daar al een jaar voor terwijl ik het niet heb gebruikt.
Iemand een tip, moet ik maar weer proberen te bellen en hopen op een vriendelijke dame?
Zoek dus help, maar aub niet in ingewikkelde termen. Weet perfect hoe ik een chemische fabriek moet ontwerpen, maar heb altijd gloeiend mijn best gedaan eindgebruiker van een pc te zijn.
Wat kan ik als beste doen zodat ik van dingen gebruik kan maken waar ik het voor gekocht had.
Alvast bedankt
Ben een echte digibeet, maar was door meerdere verzekerd dat aansluiten van de digi box van UPC een eitje was.
Nou, dat eitje heb ik niet ontdekt, maar wel de onvriendelijkheid van de helpdesk

Na een jaar tegenop te hikken nu voor de kerst eindelijk het digitale pakket voor de tv uitgepakt en geheel volgens papieren geinstalleerd. Dat was niet zoveel werk. Ding gaat zoeken, maar op gegeven moment blijft hij in een beeld staan waar staat dat je 15 min moet wachten en als hij niet doorgaat dat je maar moet bellen. Nou, ben niet voor een gat te vangen, dus pak de rest van de boekjes erbij en doorloop de andere tips om dat bellen te voorkomen. Niets heeft geholpen en na veel zoeken kom ik achter dat hij zegt dat ik geen abo heb. Nog op internet goed nagekeken, maar ja, heb wel een abo en betaal daar al een jaar voor terwijl ik het niet heb gebruikt.
Iemand een tip, moet ik maar weer proberen te bellen en hopen op een vriendelijke dame?
Zoek dus help, maar aub niet in ingewikkelde termen. Weet perfect hoe ik een chemische fabriek moet ontwerpen, maar heb altijd gloeiend mijn best gedaan eindgebruiker van een pc te zijn.
Wat kan ik als beste doen zodat ik van dingen gebruik kan maken waar ik het voor gekocht had.
Alvast bedankt

Maar ben nog wel een techneut, maar bewust digibeet 