• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Start uitrol extra Horizon TV software-update in Brabant

Jordy-Ziggo

Webcare Ziggo
Berichten
1.043
Wij starten donderdag 17 oktober in de regio Brabant met de uitrol van een extra update op de Horizon H2 software. Deze update draagt met name bij aan de verdere verbetering van de stabiliteit van de Horizon Mediabox. Het volledige versienummer van deze update is 1b-263.011.On_V1.28_16777500. De verwachting is dat in de overige regio’s ook snel dezelfde software-update uitgerold wordt.

Het activeren van de nieuwe software gaat heel eenvoudig. Je kan dit zelf direct doen door de mediabox 2 minuten aan en daarna weer uit te zetten. Daarna wacht je 10 minuten en zet dan de mediabox weer aan. De software wordt dan geïnstalleerd. Als de mediabox uitstaat, haalt de box de software later alsnog automatisch op. Via het menu OPTIES > INSTELLINGEN > HORIZON MEDIABOX > SOFTWARE kan gecontroleerd worden of er updates beschikbaar zijn.
 
ok Jordy dat is mooi zal straks de update binnen halen.
Maar wat verstaan jullie onder verbetering van stabiliteit?
De error codes bij opstarten, traag zappen, favorieten ordenen, DLNA (lees twonky/mediaspeler gedeelte) gedeelte beter werkend?
Is er een lijst met bugfixes of iets dergelijks?
 
''update draagt met name bij aan de verdere verbetering van de stabiliteit van de Horizon Mediabox. ''

Een vaag iets, ben benieuwt naar de reacties uit Brabant.
 
Ik ben benieuwd of dit echt de verbetering gaat worden die ze steeds beloven...
 
ik hoop het wel dat dit iets helpt. Sinds ze de mijne omgeruild hebben omdat de oude storingen zou veroorzaken is de mijne zo instabiel als de pest. Hopelijk kan ik dan de laatste 2 weken Horizon (dan naar glasvezel) nog zonder shit kijken.
 
Ik had na de H2 update eigenlijk weinig problemen meer met tv kijken en opnemen, ik hoop niet dat er nu weer nieuwe problemen bij gaan komen.
 
Hmmzz... leuk Jordy. Heel Brabant als testgroep. Wij hebben in ieder geval nog geen feedback mogen ontvangen op de door ons gemelde problemen die bij de testers ervaren worden na deze update. Dit hebben we al meerdere keren aangegeven Jordy. Jammer dat echte feedback (anders dan een excuus) uitblijft. Zou wel handig zijn als men iets grondig wil testen. Nou ja, het testen gebeurt wel grondig... bij de uitwerking van de oplossingen hebben vele testers op dit moment wel hun vraagtekens. Jammer dat het zo moet.
 
Kan het me voorstellen dat testen op deze manier niet leuk is zonder feedback.

Ik woon in brabant en hier stond hij er al op zo te zien. Althans ding gaf aan dat hij up to date is. Kon lezen dat hij vandaag een update heeft geinstalleerd. Even de kat uit de boom kijken hoe deze versie bevalt.
 
satshow zei:
Kan het me voorstellen dat testen op deze manier niet leuk is zonder feedback.

Ik woon in brabant en hier stond hij er al op zo te zien. Althans ding gaf aan dat hij up to date is. Kon lezen dat hij vandaag een update heeft geinstalleerd. Even de kat uit de boom kijken hoe deze versie bevalt.

Zolang de N letter in de firmware staat, heb je de nieuwe


Inderdaad vreselijk jammer dat feedback niet geaccepteerd wordt door UPC en dat de update gewoon uitgerold wordt,

Hopelijk wordt dit bij 4.1(voor de oude boxen) anders
 
Creative Solution zei:
Hmmzz... leuk Jordy. Heel Brabant als testgroep. Wij hebben in ieder geval nog geen feedback mogen ontvangen op de door ons gemelde problemen die bij de testers ervaren worden na deze update. Dit hebben we al meerdere keren aangegeven Jordy. Jammer dat echte feedback (anders dan een excuus) uitblijft. Zou wel handig zijn als men iets grondig wil testen. Nou ja, het testen gebeurt wel grondig... bij de uitwerking van de oplossingen hebben vele testers op dit moment wel hun vraagtekens. Jammer dat het zo moet.
Echt perfect verwoord CS;)
 
Terug
Bovenaan