• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Stap jij over van Z3i naar Alles-in-1 Extra?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Sloot
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Sloot

Stap jij over van Z3i naar Alles-in-1 Extra?

Snelheid Q2 2009 (bron):

- Internet Z3i - 40/3 Mbit/s - € 69,95 per maand
- Alles-in-1 Extra - 50/5 Mbit/s - € 64,95 per maand

€ 5,00 per maand goedkoper, 10/2 Mbit/s extra snelheid.
(digitale) televisie en telefonie zitten ook nog eens inbegrepen bij het Alles-in-1 pakket)
 
Ik ben overgestapt. Heb net gisteren mijn nieuwe telefonie modem ontvangen dus ga dat vandaag aansluiten en kijken of het werkt.
 
Ik ben in mei 2008 al overgestapt. Toen waren er al geruchten over snelheidsverhoging van 'Alles in 1 Extra'. We hebben een paar maandjes op een houtje moeten bijten met 12Mbit ipv de 22Mbit van Z3i hehe ;) Zie hier, nu alweer 20Mbit met 'Alles in 1 Extra' en ja, digitale TV en telefonie bij de prijs in en €5,- goedkoper. Ik zou het wel weten als ik nog Z3i had.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
overgestapt, nog wat gedoe met twee klantennummers op 1 adres en nu werkt alles naar behoren. Nu nog de alles in 1 over alle kaarten voor dig tv, dan ben ik weer een tevreden klant.
 
Van een goeie aanbieding moet je gebruik maken, dat lijkt me duidelijk gezien het verschil :mrgreen:
 
Ben ook overgestapt, eind vorig jaar aangevraagd. Uiteindelijk afgelopen weekend alles gehad, inclusief nieuw modem profiel (20mbit down, 3mbit up). Nog geen tests uitgevoerd met speedtest oid maar usenet (Eweka) trekt een mooie strakke lijn rond de 2.4Mb/sec :)

Kreeg er nog een gratis decoder bij ook, nu nog de smartcard geregeld krijgen dat het Digitaal Totaal pakket van mn eerste abo er ook op staat.
 
geen idee

overatappen nu de markt voor tv open is (opta)

zal Ziggo toch z3i abbo moeten verkopen

is maar een gedachte afschaffen van losse abbo met vrije markt

is naar mijn inzicht geen goed idee

vg
peter
 
Ha! Gisteren mijn decoder ontvangen. Heb nu Alles in 1 Extra.

Voor iedereen die nu nog een los Z3i abonnement heeft het volgende. De voordelen die Alles in 1 Extra voor mij heeft, zijn onder andere:
  1. Voor een goedkopere prijs sneller internet.
  2. basis tv inbegrepen in de prijs.
  3. digitale tv inbegrepen in de prijs.
  4. telefonie abo inbegrepen in de prijs.
  5. 1 rekening voor alle producten.
De mensen die het snelste internetabonnement willen en nu nog Z3i hebben, wil ik aanraden om gewoon over te stappen.

Het maakt toch niet uit of je nu het snelste internetabonnement als los abonnement hebt, of dat je er nog extra zaken bij krijgt. Als je de snelste wilt hebben, en Alles in 1 Extra zou straks de snelste zijn, waarom zou je daar geen gebruik van maken.

Ben blij dat ik de overstap van Z3i naar alles is een heb gemaakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan