Ik had ook gister avond wat opgenomen.
Ik laat mij box altijd aan en zet alleen me TV uit. (Deed dit ook bij de oude box). Ik kon zonder problemen opnemen. Het is alleen even wennen dat wanneer je iets aanklikt op te nemen je eerst een rood open rondje krijgt. Pas wanneer het programma begint word het een rood dicht rondje..