• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Standby-stand en geplande opnames.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter spooky067
  • Startdatum Startdatum
S

spooky067

Is het waar dat de box er moeite mee heeft om ingeplande programma's op te nemen als de energie stand op normaal staat.
 
Als het goed is moeten geplande opnames altijd worden uitgevoerd. Onafhankelijk van de gebruite standby (energie) stand
 
Tja... Als ik twee programma's heb ingepland en hij neemt het vervolgens niet op, dan lijkt het er toch op dat de box er moeite mee heeft. Hoop dat het volgende keer wel goed gaat...
 
Ik had ook gister avond wat opgenomen.

Ik laat mij box altijd aan en zet alleen me TV uit. (Deed dit ook bij de oude box). Ik kon zonder problemen opnemen. Het is alleen even wennen dat wanneer je iets aanklikt op te nemen je eerst een rood open rondje krijgt. Pas wanneer het programma begint word het een rood dicht rondje..
 
Terug
Bovenaan