• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Standby of niet?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter kelsay
  • Startdatum Startdatum
K

kelsay

Mijn opstelling; Philips HD PVR, Samsung LCD en Logitech Harmony. Zodra ik UPC Digital ga kijken is de AB heel druk bezig met het, op het juiste kanaal terecht komen van de Samsung. De UPC box laat ik gewoon altijd aan staan. De reden hiervoor is dat als ik deze ook nog eens een keer uit en aan zet, dan gaat het geheid fout.

Ik vind dat de box maar moelijk aan gaat. Vaak is het een tijd wachten, en een hoop keer de UPC knop (van de originele ab) indrukken. Zo ook als hij vastgelopen is, dan trek ik de steker eruit, doe hem er weer in, en ga een rondje met de hond. Als ik terugkom kan ik hem weer aanzetten. Da's natuurlijk een beetje overdreven, maar toch duurt het flink lang.

Zijn er mensen met dezelfde opstelling die dit probleem niet hebben? Welke volgorde van schakelen heb je in de Logitech ingesteld?
 
Ik heb geen lochitech, maar ik heb als workaround eerst op uit knop van de AB en dan pas op de UPC knop drukken. Dit werkt bij mij in 9 van de tien gevallen goed. Maar ja of dat bij jouw ook werkt durf ik niet te zeggen, daar iedere AB en combinatie een ander leven lijkt te hebben en het van geval tot geval verschilt.
 
kelsay zei:
Mijn opstelling; Philips HD PVR, Samsung LCD en Logitech Harmony. Zodra ik UPC Digital ga kijken is de AB heel druk bezig met het, op het juiste kanaal terecht komen van de Samsung. De UPC box laat ik gewoon altijd aan staan. De reden hiervoor is dat als ik deze ook nog eens een keer uit en aan zet, dan gaat het geheid fout.

Ik vind dat de box maar moelijk aan gaat. Vaak is het een tijd wachten, en een hoop keer de UPC knop (van de originele ab) indrukken. Zo ook als hij vastgelopen is, dan trek ik de steker eruit, doe hem er weer in, en ga een rondje met de hond. Als ik terugkom kan ik hem weer aanzetten. Da's natuurlijk een beetje overdreven, maar toch duurt het flink lang.

Zijn er mensen met dezelfde opstelling die dit probleem niet hebben? Welke volgorde van schakelen heb je in de Logitech ingesteld?

Ik heb exact dezelfde opstelling: Philips HD DVR, Samsung LCD en een Harmony One. Bij mij werkt alles perfect. Ik heb een opdracht tv-kijken in mijn One staan die eerst de TV aanzet en vervolgens de Settopbox. Loopt niks vast of wat dan ook. De Philips is inderdaad niet zo snel maar je moet de One wel de tijd geven. Starten met digitaal tv kijken duurt bij mij denk ik een seconde of 10.
 
Terug
Bovenaan