K
kelsay
Mijn opstelling; Philips HD PVR, Samsung LCD en Logitech Harmony. Zodra ik UPC Digital ga kijken is de AB heel druk bezig met het, op het juiste kanaal terecht komen van de Samsung. De UPC box laat ik gewoon altijd aan staan. De reden hiervoor is dat als ik deze ook nog eens een keer uit en aan zet, dan gaat het geheid fout.
Ik vind dat de box maar moelijk aan gaat. Vaak is het een tijd wachten, en een hoop keer de UPC knop (van de originele ab) indrukken. Zo ook als hij vastgelopen is, dan trek ik de steker eruit, doe hem er weer in, en ga een rondje met de hond. Als ik terugkom kan ik hem weer aanzetten. Da's natuurlijk een beetje overdreven, maar toch duurt het flink lang.
Zijn er mensen met dezelfde opstelling die dit probleem niet hebben? Welke volgorde van schakelen heb je in de Logitech ingesteld?
Ik vind dat de box maar moelijk aan gaat. Vaak is het een tijd wachten, en een hoop keer de UPC knop (van de originele ab) indrukken. Zo ook als hij vastgelopen is, dan trek ik de steker eruit, doe hem er weer in, en ga een rondje met de hond. Als ik terugkom kan ik hem weer aanzetten. Da's natuurlijk een beetje overdreven, maar toch duurt het flink lang.
Zijn er mensen met dezelfde opstelling die dit probleem niet hebben? Welke volgorde van schakelen heb je in de Logitech ingesteld?