- Berichten
- 168
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Forumleden,
Sinds een week is bij mij een Cisco 8485 in gebruik.
Nu valt mij op dat in standby de box steeds even aangaat en daarna weer uit naar standby.
Energieverbruik in standby staat op laag.
Heb ik een probleem ? Indien ja, waarin moet ik dit zoeken.
Kanaal 999 geeft geen problemen aan en tv kijken geeft ook geen probleem.
Graag jullie reacties.
Sinds een week is bij mij een Cisco 8485 in gebruik.
Nu valt mij op dat in standby de box steeds even aangaat en daarna weer uit naar standby.
Energieverbruik in standby staat op laag.
Heb ik een probleem ? Indien ja, waarin moet ik dit zoeken.
Kanaal 999 geeft geen problemen aan en tv kijken geeft ook geen probleem.
Graag jullie reacties.