Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hrorije zei:Is er ergens een mogelijkheid om Dolby 5.1 standaard aan te laten staan? Elke keer gaat het terug naar
"nederlands'.

Vreemd, bij mij maakt het geen enkel verschil...johnny78 zei:zet geluid in settings eens op orgineel ipv nederlands of engels.. hierna staat hij bij mij op dolby standaard.![]()
johnny78 zei:zet geluid in settings eens op orgineel ipv nederlands of engels.. hierna staat hij bij mij op dolby standaard.![]()
johnny78 zei:zet geluid in settings eens op orgineel ipv nederlands of engels.. hierna staat hij bij mij op dolby standaard.![]()
Maar met die smiley achter zijn opmerking kan het natuurlijk ook zo zijn dat hij het als geintje bedoelt. "Even kijken wie er instinken" 

met c+ werkt het wel namelijk 
pa3eia zei:Dit is voor het eerst dat dit op gemeld wordt.
Is dit werkelijk zo?
73's

