E
etuijl
Ik ben al sinds een jaar eigenaar van een CI+ gecertificeerde televisie, Samsun JU7000.
Een jaar geleden was het nog niet echt mogelijk mijn medibox in te wisselen voor een CI+. Daarbij kwam ook nog eens een verminderde internetsnelheid van 50 naar 40 Mb en een meerkosten op mijn abonnement van 2 euro per maand. omdat ik een nieuw abonnement moest angaan. Natuurlijk heb ik dit nog niet gedaan omdat ik ook niet met druk op de ketel leefde dat ik het perse moest omruilen/ Een voordeel dat ik een kasje minder had leek mij dus wel wat. Ik heb uiteraad Ziggo maar met een upc verleden.
Zijn er al veranderingen in de mogelijkheden een jaar later?
wegens visuele problemen ben ik niet in staat alle topics vlotjes door te lezen.
Wie kan mij wat duidelijkheid verschaffen en mij vertellen of ziggo hiet nog mee bezig is om bv iedereen van hetzelfde gebruik te laten maken?
mvg
Een jaar geleden was het nog niet echt mogelijk mijn medibox in te wisselen voor een CI+. Daarbij kwam ook nog eens een verminderde internetsnelheid van 50 naar 40 Mb en een meerkosten op mijn abonnement van 2 euro per maand. omdat ik een nieuw abonnement moest angaan. Natuurlijk heb ik dit nog niet gedaan omdat ik ook niet met druk op de ketel leefde dat ik het perse moest omruilen/ Een voordeel dat ik een kasje minder had leek mij dus wel wat. Ik heb uiteraad Ziggo maar met een upc verleden.
Zijn er al veranderingen in de mogelijkheden een jaar later?
wegens visuele problemen ben ik niet in staat alle topics vlotjes door te lezen.
Wie kan mij wat duidelijkheid verschaffen en mij vertellen of ziggo hiet nog mee bezig is om bv iedereen van hetzelfde gebruik te laten maken?
mvg