T
telematicus
Hallo,
Ik gebruik w2000 op een PIII PC, 768MB ram
Geregeld krijg ik de laatste tijd een stack overflow error, eender welke site ik ga.
Ben bang dat w2000 deze error verooorzaakt, tenzij het ligt aan de site die ik bezoek.
Ik gebruik IE 6, nieuwere versies worden niet geaccepteerd, dus geen IE7 of IE8.
Firefox heb ik niet geprobeert omdat ik deze fout niet kan reproduceren.
Wie weet raad??
Ik gebruik w2000 op een PIII PC, 768MB ram
Geregeld krijg ik de laatste tijd een stack overflow error, eender welke site ik ga.
Ben bang dat w2000 deze error verooorzaakt, tenzij het ligt aan de site die ik bezoek.
Ik gebruik IE 6, nieuwere versies worden niet geaccepteerd, dus geen IE7 of IE8.
Firefox heb ik niet geprobeert omdat ik deze fout niet kan reproduceren.
Wie weet raad??
