N
nixan!
Sinds 7-12 heb ik last van springerig beeld op NL1, net alsof er beelden overgeslagen worden.
Vooral bij snel bewegende beelden.
Nou was er wel op die dag een storing in de buurt maar dat betrof on demand en dat is opgelost.
Status: opgelost Melding bekend 06-12-2015 20:20 Opgelost op: 07-12-2015 08:18
Het vreemde is wel dat van af die tijd ik dus last heb.
Ook doet het probleem zich alleen op NL1 voor, aan mijn kant is er niets veranderd.
Netwerk Sassemheim, bitfoutfrequentie 0, signaal sterkte is 79.
Vooral bij snel bewegende beelden.
Nou was er wel op die dag een storing in de buurt maar dat betrof on demand en dat is opgelost.
Status: opgelost Melding bekend 06-12-2015 20:20 Opgelost op: 07-12-2015 08:18
Het vreemde is wel dat van af die tijd ik dus last heb.
Ook doet het probleem zich alleen op NL1 voor, aan mijn kant is er niets veranderd.
Netwerk Sassemheim, bitfoutfrequentie 0, signaal sterkte is 79.