• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

spotnet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ribie
  • Startdatum Startdatum
R

ribie

Even een vraagje?

Ik probeer me aan te melden bij spotnet,maar krijg steeds een berichie dat me naam niet te vinden is?

Zijn hier mensen die wel spotnet gebruiken en zo ja ,hoe hebben jullie je dan aangemeld.

Ben er al een tijdje mee bezig,maar krijg het niet voor elkaaar.

BVD
ribie uit Amsterdam
 
Hier geen enkel probleem.

Je inlog is toch je usenet account, is deze niet verlopen?

73's
 
Ik dacht dat je gewoon met je upc naam enz moest inloggen?

:(
 
Lees dit anders ff:
https://chelloo.nl/informatie/upc-internet/download-en-optimalisatie/125-beginnen-met-usenet.html
 
Bedankt Renee: :)
Hoop dat het nu goed gaat komen .
 
Terug
Bovenaan