R
ribie
Even een vraagje?
Ik probeer me aan te melden bij spotnet,maar krijg steeds een berichie dat me naam niet te vinden is?
Zijn hier mensen die wel spotnet gebruiken en zo ja ,hoe hebben jullie je dan aangemeld.
Ben er al een tijdje mee bezig,maar krijg het niet voor elkaaar.
BVD
ribie uit Amsterdam
Ik probeer me aan te melden bij spotnet,maar krijg steeds een berichie dat me naam niet te vinden is?
Zijn hier mensen die wel spotnet gebruiken en zo ja ,hoe hebben jullie je dan aangemeld.
Ben er al een tijdje mee bezig,maar krijg het niet voor elkaaar.
BVD
ribie uit Amsterdam

