• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

spotnet werkt niet meer 02 sep 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
27
Beste forum gebruikers,
Spotnet 1.8.1 werkte vanmiddag normaal, maar later niet meer, krijg bij opstarten volgende melding: The connection attempt timed out, or the
connected host has failed to respond. (931).

Hoe kan ik dit oplossen ?

Bij voorbaat dank,

M.vr.gr. Nikki:cry:
 
Beste forum gebruikers,
Spotnet 1.8.1 werkte vanmiddag normaal, maar later niet meer, krijg bij opstarten volgende melding: The connection attempt timed out, or the
connected host has failed to respond. (931).

Hoe kan ik dit oplossen ?

Bij voorbaat dank,

M.vr.gr. Nikki:cry:

Nikki ik heb dat ook, dus ben benieuwd naar de oplossing.

@Zombymario, ik gebruik de Ziggo server.
 
Ik denk dat dit gewoon aan de newsserver ligt van Ziggo, aangezien voorheen ook al problemen waren denk ik dat de server nog steeds niet op en top is.

Volgens mij is een payserver gewoon altijd beter.
 
Zombymario, dat denk ik ook.

Hij doet het trouwens weer, maar een payserver zal zeker beter zijn.(maar ja ik ben een hollander :))
 
Eternal September is een gratis newsserver die text-groepen kan ophalen, voor downloaden van de binaire bestanden (.rar dus) kan je deze server niet gebruiken.

https://www.eternal-september.org/

Je hebt ook nog Aioe.org, deze is ook gratis: https://www.aioe.org/

Of als je echt gewoon zekerheid wilt kan je (je komt er niet onderuit) een block account nemen bij https://www.blocknews.net/ om daarmee alleen de headers (spots) te downloaden. Met 5GB voor $2,75 kan je aardig lang blijven headeren. :wink:
 
nikki russel zei:
Ik heb geen payserver als je dat bedoelt, maar gewoon via Ziggo
met een download limiet.
Het vreemde aan alles is, dat het nu weer werkt, zonder iets veranderd
te hebben, ra.ra.. hoe kan dit?

m.vr.gr. Nikki

Zoals ik al zei:

Ik denk dat dit gewoon aan de newsserver ligt van Ziggo, aangezien voorheen ook al problemen waren denk ik dat de server nog steeds niet op en top is.

Volgens mij is een payserver gewoon altijd beter.

Zie bijvoorbeeld https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=45892

1 van de vele topics. :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan