F
Funk
Via een vriend mocht ik training formule 1 kijken. Heel fijn. Echter krijg ik nu de melding dat ik achter een proxy zit (heb zelf Ziggo abbo). Via laptop of via telefoon, melding blijft. Fabrieksreset van modem gedaan, geen soelaas. Ik kan nergens vinden dat ik een proxy of vpn gebruik maar bevind me wel in NL volgens hen. Wat zit er fout, hoe vind ik de fout?