• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Sporttotaal 'u gebruikt proxy'

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Funk
  • Startdatum Startdatum
F

Funk

Via een vriend mocht ik training formule 1 kijken. Heel fijn. Echter krijg ik nu de melding dat ik achter een proxy zit (heb zelf Ziggo abbo). Via laptop of via telefoon, melding blijft. Fabrieksreset van modem gedaan, geen soelaas. Ik kan nergens vinden dat ik een proxy of vpn gebruik maar bevind me wel in NL volgens hen. Wat zit er fout, hoe vind ik de fout?
 
Heb je toevallig een ipv6 extern adres en word je verkeer met veel andere klanten voor ipv4 afgehandeld over een genat adres?
 
Geen idee of extern ipv6 is, zie wel in mijn laptop ipv4 als ip adres. Het heeft tot verleden week ook gewoon gewerkt.
 
Gewoon even een simpele vraag.
Is het verboden dan om een proxy te gebruiken, lijkt me niet, maar ik krijg ook die melding wanneer ik mn vpn gebruik, maar alleen op de ziggo tvgids app.Heel raar.
 
Tja, de beveiligingen worden steeds uitgebreider.
Overigens kan ik gewoon gebruikmaken van de app via IPv6. Zowel via Dual Stack IPv6 bij Ziggo als IPv6 via KPN.
 
Ongetwijfeld. Alleen nu blokkeren ze terwijl er niets te blokkeren is. Heb geen VPN of proxy, zit in NL en zelfs in Ziggo gebied. Dit zou voor elk lid van Ziggo go totaal betekenen dat ze op mijn adres hun abo niet kunnen gebruiken. Veel te strakke beveiliging of een foutje dus.
 
Ik heb hetzelfde issue. Maak gebruik van een AirPort Extreme als router (modem in bridge) Krijg ook proxy melding. Probleem heb ik niet als ik de Extreme omzeil en het modem in router modus zet.

Heeft altijd gewerkt maar sinds enige tijd niet meer. Rara?
 
Terug
Bovenaan