• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Sport 1 programmering

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Qaisernova
  • Startdatum Startdatum
Q

Qaisernova

Geachte,

ik vind dat er wel erg weinig play off basketball wordt aangeboden. Dat er van het reguliere seizoen niet al te veel getoond wordt kan ik nog wel begrijpen, maar in de play offs gaat het er echt om!

Het lijkt wel of het elk jaar minder wordt, terwijl het eigenlijk elk jaar meer zou moeten worden.
Vanaf de halve finales zou eigenlijk alles wel te zien mogen zijn, en zeker vanaf de conference finales. Verder kan er elke middag genoten worden van een wedstrijd als bijvoorbeeld wolves - blackburn, zijn er nou echt meer als 5 mensen die daar op zitten te wachten?

De nationale hockey competitie vind ik ook vreselijk, waarom geen k-1 en ufc ? Ik denk dat jullie er dan heel wat abonnees bij krijgen omdat dit nergens live op de nl tv wordt aangeboden. Verder is er wel een Amerikaanse zender op sport 1.8, dat is wel een goede keuze. Ik snap natuurlijk dat dit mijn mening is, en de rest van NL niet dezelfde mening heeft als ik, maar ik weet wel dat het NBA aanbod echt wat beter mag, en dat daar best geïnvesteerd in mag worden!
Ook zouden jullie best een onderzoek kunnen doen naar de vraag om k1 en pride etc.. in plaats van HOCKEY.
Ik hoop dat mijn email serieus in behandeling wordt genomen,

mvg,

Qaiser
Spijkenisse


Is er ergens een sport1 forum te vinden waar je, je mening kan geven over de programmering? Ik kon het niet vinden.
 
Ik kan het alleen maar met je eens zijn. Maar ik weet niet of je bekend bent met Usenet? Ik haal daar nu héél veel play-off wedstrijden vandaan, nog in HD ook! Heeft niet met Sport1 te maken natuurlijk, maar ik dacht zeghet toch maar even naar een mede NBA fan ;)
 
Voor de sport1 programmering zit je hier denk ik echt verkeerd, UPC kan niks veranderen aan hetgeen Sport1 uitzend...

Maar waarom downloaden? de uitslagen zijn al bekend, vind je het niet beter gewoon een samenvatting te bekijken? Ben geen Basketball fan maar ga geen complete voetbalwedstrijd bekijken als ik de uitslag al weet, niet bepaald spannend meer dan.

Snap jullie standpunt hier wel, er is idd te weinig NBA op, ze adviteren er ook mee dus zend het dan ook uit
 
MasterInc zei:
Maar waarom downloaden? de uitslagen zijn al bekend, vind je het niet beter gewoon een samenvatting te bekijken? Ben geen Basketball fan maar ga geen complete voetbalwedstrijd bekijken als ik de uitslag al weet, niet bepaald spannend meer dan.

Ik probeer zo veel als kan NBA uitslagen te vermijden in deze play-off tijd. Zo weet ik de uitslag niet van Cleveland-Boston game 1 van afgelopen zaterdag. Die ga ik zo bekijken. Bij voetbalwedstrijden is het inderdaad bijna onmogelijk om géén uitslagen tegen te komen.
 
Dat klopt, voetval wordt je mee "doodgegooid" , basketball niet zo...

maja idd als je de uitslagen niet weet is het (bijna) net zo spannend als Live:)
 
Ik vind het ook jammer dat het sport-aanbod te mager is. Zelf ben ik wel een voetbal liefhebber, maar voor de playoffs blijf ik wel langer op hoor ;) Ook UFC zou ook wel een welkome toevoeging zijn. Hopelijk komt er ook meer HD-aanbod. Nu is het alleen maar voetbal en golf.
Ik zag bv zondag de masters in Rome op Sport1 in SD. Deze week is het dames-toernooi op Eurosport HD in native HD. Ik weet niet of dat de keus is van Sport1 om de SD variant te nemen of dat dat de keus is van de ATP zelf, maar dat vindt ik wel jammer om te zien van degene die daarvoor verantwoordelijk is.
 
Je kan er van uitgaan dat de keuze voor SD die van Sport1 zelf is geweest. Dat heeft, helaas, in 9 van de 10 gevallen met geld te maken. Voor HD moet gewoon voorlopig meer betaald worden. Wat betreft de UFC, daarvoor is het te hopen dat UPC ooit nog eens ESPN-HD zal gaan toevoegen...
 
Ik denk dat je helemaal gelijk heb. Het valt me al sinds vorig jaar op dat bijna alle WTA toernooien door Eurosport HD in Native HD worden doorgegeven.
 
Ben er wel bekend mee Arthur, maar zoals er al wordt gezegd, de uitslag heb ik dan al gehoord. Ik kan niet alles blijven ontlopen ( internet , nieuws , krant etc ) maar dan het volgende:
Geachte,

mail aan sport 1

diep triest dit! Ik hoop dat ik niet weer een verhaal krijg over uitzendrechten van de nba. Er staat in de gids dat er nba zou moeten worden uitgezonden en ik zie nu alleen GOLF. Jullie moeten je diep schamen voor deze onzin. Waardeloos zeg dit, het nba aanbod is al erg karig in vergelijking met vorig jaar, maar 1 wedstrijd in de week is wel het minste wat jullie kunnen doen.
Zet dan ook niet neer, dat jullie de NBA uitzenden en haal die reclame ook maar van de buis, over DE NBA PLAY OFFS, LIVE BIJ SPORT 1. DAT IS EEN HELE GOEDE GRAP JA, MAAR HET IS AL 1 APRIL GEWEEST!



WAARDELOOS


gelukkig hebben jullie wel de HOCKEY RECHTEN


pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff


Is een beetje hard, maar plaats niet van , er komt om 03:15 een nba wedstrijd, en vervolgens zit ik naar golf te kijken. Daar kan ik behoorlijk boos van worden
 
Terug
Bovenaan