Q
Qaisernova
Geachte,
ik vind dat er wel erg weinig play off basketball wordt aangeboden. Dat er van het reguliere seizoen niet al te veel getoond wordt kan ik nog wel begrijpen, maar in de play offs gaat het er echt om!
Het lijkt wel of het elk jaar minder wordt, terwijl het eigenlijk elk jaar meer zou moeten worden.
Vanaf de halve finales zou eigenlijk alles wel te zien mogen zijn, en zeker vanaf de conference finales. Verder kan er elke middag genoten worden van een wedstrijd als bijvoorbeeld wolves - blackburn, zijn er nou echt meer als 5 mensen die daar op zitten te wachten?
De nationale hockey competitie vind ik ook vreselijk, waarom geen k-1 en ufc ? Ik denk dat jullie er dan heel wat abonnees bij krijgen omdat dit nergens live op de nl tv wordt aangeboden. Verder is er wel een Amerikaanse zender op sport 1.8, dat is wel een goede keuze. Ik snap natuurlijk dat dit mijn mening is, en de rest van NL niet dezelfde mening heeft als ik, maar ik weet wel dat het NBA aanbod echt wat beter mag, en dat daar best geïnvesteerd in mag worden!
Ook zouden jullie best een onderzoek kunnen doen naar de vraag om k1 en pride etc.. in plaats van HOCKEY.
Ik hoop dat mijn email serieus in behandeling wordt genomen,
mvg,
Qaiser
Spijkenisse
Is er ergens een sport1 forum te vinden waar je, je mening kan geven over de programmering? Ik kon het niet vinden.
ik vind dat er wel erg weinig play off basketball wordt aangeboden. Dat er van het reguliere seizoen niet al te veel getoond wordt kan ik nog wel begrijpen, maar in de play offs gaat het er echt om!
Het lijkt wel of het elk jaar minder wordt, terwijl het eigenlijk elk jaar meer zou moeten worden.
Vanaf de halve finales zou eigenlijk alles wel te zien mogen zijn, en zeker vanaf de conference finales. Verder kan er elke middag genoten worden van een wedstrijd als bijvoorbeeld wolves - blackburn, zijn er nou echt meer als 5 mensen die daar op zitten te wachten?
De nationale hockey competitie vind ik ook vreselijk, waarom geen k-1 en ufc ? Ik denk dat jullie er dan heel wat abonnees bij krijgen omdat dit nergens live op de nl tv wordt aangeboden. Verder is er wel een Amerikaanse zender op sport 1.8, dat is wel een goede keuze. Ik snap natuurlijk dat dit mijn mening is, en de rest van NL niet dezelfde mening heeft als ik, maar ik weet wel dat het NBA aanbod echt wat beter mag, en dat daar best geïnvesteerd in mag worden!
Ook zouden jullie best een onderzoek kunnen doen naar de vraag om k1 en pride etc.. in plaats van HOCKEY.
Ik hoop dat mijn email serieus in behandeling wordt genomen,
mvg,
Qaiser
Spijkenisse
Is er ergens een sport1 forum te vinden waar je, je mening kan geven over de programmering? Ik kon het niet vinden.


