• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Sport 1 op mediabox

  • Onderwerp starter Onderwerp starter railwagon
  • Startdatum Startdatum
R

railwagon

Ik heb voor mijn zoon Sport 1 op zijn mediabox, als ik Sport 1 ook op mijn HD box wil moet ik dat nog een keer betalen.
Wie o wie heeft er ook 2 mediaboxen met Sport 1 en betaal je dan ook 2 keer.
 
railwagon zei:
Wie o wie heeft er ook 2 mediaboxen met Sport 1 en betaal je dan ook 2 keer.

Ik denk dat "iedereen" dat heeft.
Staat nu eenmaal in de voorwaarden dat je voor elke box apart moet betalen.
 
railwagon zei:
Ik heb voor mijn zoon Sport 1 op zijn mediabox, als ik Sport 1 ook op mijn HD box wil moet ik dat nog een keer betalen.
Wie o wie heeft er ook 2 mediaboxen met Sport 1 en betaal je dan ook 2 keer.

Zijn ook al meerdere topics over. Te gek voor woorden natuurlijk maar men wil dit:

https://ziggoforum.nl/topics/35099/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan