Spookafspraak...

jtencaat

Forum Gebruiker
Berichten
10
15 september kregen we een brief van UPC dat ze digitale telefonie zouden komen installeren op 19 september. En dat terwijl we al ruim een half jaar digitale telefonie hebben! Ik gebeld met de helpdesk (à 10 ct per minuut, half uur lang) en die zouden de boel annuleren. Vandaag stonden er toch nog installateurs op de stoep. Blijkbaar iets niet goed gegaan.

Hebben er meer mensen dergelijke brieven gekregen met afspraken die zijn gemaakt, terwijl er geen enkel contact is geweest voor een dergelijke afspraak?
 

01maniaxie

Forum Gebruiker
Berichten
1.783
Je had beter die monteur kunnen wegsturen. En tegen hem zeggen dat je het al hebt en als die je niet gelooft laten zien.

ipv. die idiote helpdesk wat je alleen maar geld kost en nog niks gebeurt ;)
 
M

Mario

sja dat probleem had ik toen ik ging verhuizen.
Ik zei tegen die "vakkundige" helpdesk dat ik alles zelf aan zou sluiten.
Nou op de dag dat het verhuisd moest worden stond er mooi een monteur op de stoep.
Wij moesten toen net weg, dus ik zei tegen hem meld het maar gereed en tot ziens.
Alles had ik al aangesloten, en het werkte als een speer.
UPC en communicatie..... hahahahahahahahahaha
] ;D
 

Lytse Pier

Forum Gebruiker
Berichten
2.681
Lekker op 1 lijn zitten ze dan daar;
Ik ging binnen rotterdam verhuizen, formulier ingevuld, en kreeg bevestiging; verder niks.
Alles in de nieuwe woning aangesloten, en werkte meteen.
Niks gehoord over monteur oid ......
 

Tonne2004

Forum Gebruiker
Berichten
2.954
Internet
  1. Kabelnoord
Digitale TV
  1. Kabelnoord
Ik had ook al Freetime toen ik een brief kreeg over dat er een monteur zou komen om het te installeren. Let wel: ik had het al een week of wat!

Om die nieuwe afspraak te annuleren heb ik gewoon het gratis 0800 nummer gebeld. Het was per slot van rekening niet mijn fout en ik wens er ook niet voor te betalen om hun fouten te melden.
Toen Freetime er overigens weer eens uitlag heb ik ook het gratis nummer gebeld. Natuurlijk zeiden ze dat ze mij niet konden helpen en dat ik het betaalnummer maar moest bellen met mijn cellphone. Dat pik ik dus niet en toen heeft de HD mij gebeld op mijn cellphone. Ik was namelijk van plan om te besparen met VOIP en niet duur gaan zitten bellen met een cellphone. Aanpakken die hap. Het hoort gewoon 24/7/365 te werken.
 
Bovenaan