E
EdArnhem
Via menu 1789 doe ik de frequentiescan. Op TSID 2066 en 2069 kom ik dan op 60 en 61% Quality. De rest wel allemaal 100%. Mijn vraag is of dat bij anderen ook zo is, en of het te maken kan hebben met de eigen bekabeling.
Wat ik ervan merk is dat de mediabox (zilveren Thomson) uitgeschakeld wordt op bepaalde zenders (bijv. 406 CNBC). Eerst is er een scherm met "update software", maar dan is het afgelopen en gaat hij naar stand-by. Ik kan dan zo'n 20-50 minuten kijken, en dan gaat ie weer. Op andere zenders is het beeld wel constant goed. Internet en analoog zijn prima. Wat kan dit zijn? Bekabeling of defecte box?
Wat ik ervan merk is dat de mediabox (zilveren Thomson) uitgeschakeld wordt op bepaalde zenders (bijv. 406 CNBC). Eerst is er een scherm met "update software", maar dan is het afgelopen en gaat hij naar stand-by. Ik kan dan zo'n 20-50 minuten kijken, en dan gaat ie weer. Op andere zenders is het beeld wel constant goed. Internet en analoog zijn prima. Wat kan dit zijn? Bekabeling of defecte box?

