Wat misschien helpt is de box naar fabrieksinstellingen zetten. Wel even je code voor je woonplaats opzoeken.
Of een geforceerde software update
stap 1: box uitzetten met de schakelaar achter op de box
stap 2: ch - indrukken en inedrukt houden
stap 3: box aanzetten en wachte tot led op voorkant knipert
stap 4: ch - weer loslaten
In het display komt, als ik mij goed herinner iets zoals "load xx %" gevolg door "save xx %"
Als er hierna "Init" op de display van de MB verschijnt en je hebt geen beeld op de TV: druk dan eerst een paar keer (tot evt 10x toe) op de UPC-knop van de afstandsbediening. Als het goed is verschijnt er dan wel beeld. Zo niet: dan HD bellen, die helpt je dan door de setup heen.
Als het lampje rood knippert krijg je zelfde firmware binnen die er opstaat, gaat het lampje groen knipperen krijg je nieuwe versie firmware binnen.
(info uit diverse draadjes bij elkaar gezocht - en dus 1 op 1 gekopieerde tekst)