• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Spontane reboot Cisco HDDVR

  • Onderwerp starter Onderwerp starter the absolute tune
  • Startdatum Startdatum
T

the absolute tune

Sinds de nieuwe zender indeling heb ik regelmatig spontane reboots van de Cisco HDDVR. Dit gebeurd tijdens TV kijken of zappen. Komt ook heel kort een error in het display. Maar na de spontane reboot werkt alles weer normaal.
Hebben meer mensen hier last van sinds de nieuwe zender indeling?
 
zeker. afgelopen weekend wel een keer of 4 gehad.
Display donker, daarna ' Load ' en tijd op streepjes.
Minuut later alles weer goed.

apart weer
 
Hier ook steeds een reboot. Nu net nog. Na reboot komt RTL4 HD niet meer in de lijst voor. Alle favorieten weg en weer alles opnieuw instellen. Het lijkt erop dat de geschiedenis zich heeft herhaald... ZUCHT.
 
hier geen last van. hebben jullie al geprobeerd even opnieuw te zoeken naar zenders als deze verdwijnen?

en welke firmware heeft jullie box?
misschien is de box een poging aan het doen tot updaten?
 
Wat misschien helpt is de box naar fabrieksinstellingen zetten. Wel even je code voor je woonplaats opzoeken.

Of een geforceerde software update

stap 1: box uitzetten met de schakelaar achter op de box
stap 2: ch - indrukken en inedrukt houden
stap 3: box aanzetten en wachte tot led op voorkant knipert
stap 4: ch - weer loslaten

In het display komt, als ik mij goed herinner iets zoals "load xx %" gevolg door "save xx %"

Als er hierna "Init" op de display van de MB verschijnt en je hebt geen beeld op de TV: druk dan eerst een paar keer (tot evt 10x toe) op de UPC-knop van de afstandsbediening. Als het goed is verschijnt er dan wel beeld. Zo niet: dan HD bellen, die helpt je dan door de setup heen.

Als het lampje rood knippert krijg je zelfde firmware binnen die er opstaat, gaat het lampje groen knipperen krijg je nieuwe versie firmware binnen.

(info uit diverse draadjes bij elkaar gezocht - en dus 1 op 1 gekopieerde tekst)
 
Ik ga vanavond eens kijken naar de tips. Zoals altijd, heeft het probleem zich niet meer voor gedaan sinds het openen van het topic gisteren....
 
Update op bovenstaande probleem. Tijdens de reboot kwam er Error 84 in beeld. Error 84 = wel nieuwe firmware maar deze niet kunnen installeren. Is een niet op te lossen probleem, dus er moet een box swap plaats vinden.
 
Geen idee Rogier37, bij mij pas vrij recent. En aangezien meerdere mensen de moeite hebben genomen om me proberen te helpen dacht ik dat het wel zo netjes was om ook de uitslag te delen. Ook omdat andere mensen met dezelfde error weten dat ze gewoon een swap aangeboden krijgen.
 
Terug
Bovenaan